fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית קבעה תג מחיר ליבגני ברקמן: מיליון שקלים

מכבי חיפה והפועל קריית מתעניינות בבלם הצעיר. לחיפה תהיה עדיפות ראשונה בעקבות היחסים הטובים בין שני המועדונים
יבגני ברקמן באדום בפעולה (צילום: חגאג רחאל)
כבש בשני הצדדים. יבגני ברקמן באדום בפעולה (צילום: חגאג רחאל)
יבגני ברקמן באדום בפעולה  (צילום: חגאג רחאל)
יבגני ברקמן באדום בפעולה (צילום: חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית נקבה מחיר עבור כרטיס השחקן של הבלם, יבגני (ז'ניה) ברקמן: מיליון שקלים. בנצרת עילית מסבירים כי מדובר בשחקן הסגל המורחב של הנבחרת הצעירה של ישראל, מה גם שיש לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה.

בברקמן, חייל בשרות צבאי סדיר, שנפש השבוע באילת, מתעניינות מכבי חיפה והפועל קריית שמונה. אתמול נפגש מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם, עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק. בחיפה מודעים לפוטנציאל של ברקמן, אבל לפחות בשלב זה הם מבינים כי אינו מתאים עדיין לשחק ברמות הגבוהות של ליגת העל. בין שני המועדונים קיימים יחסים מצוינים, מה שאומר שמכבי חיפה תקבל עדיפות ראשונה, אולם שם עדיין מתלבטים.

אופציה נוספת היא קריית שמונה, ובנצרת עילית ממתינים לחזרתו לארץ בשבוע הבא של הבעלים של הקבוצה, איזי שירצקי. מאמן קריית שמונה, ברק בכר, ושירצקי עצמו, התלהבו מיכולתו של ברקמן במהלך משחק אימון בין שתי הקבוצות לפני שלושה חודשים. בקריית שמונה מאמינים כי ברקמן יהיה השקעה טובה, ובעתיד יוכלו למכור אותו ברווח נאה, כפי שעשו עם לא מעט שחקנים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות