fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית ועפולה בעקבות החלוץ אלי אלבז

הפועל עפולה והפועל נצרת עלית מתעניינות באלבז, חלוץ מכבי אחי נצרת. הוא מצידו, ביקש להשתחרר מהקבוצה בטענה שהוא לא מקבל מספיק דקות משחק
מחוזר. אלי אלבז. צילום חגאג רחאל

החלוץ אלי אלבז, בן 22, ביקש השבוע מהנהלת מכבי אחי נצרת להשתחרר מהקבוצה.  אלבז, שהגיע מהפועל חיפה, נימק את החלטתו במיעוט דקות המשחק אותן הוא מקבל העונה לעומת העונה שעברה. "אני מרגיש שאין לי גיבוי", אמר להנהלה.  בהנהלת אחי נצרת אומרים כי אלבז השתלב היטב במועדון וכי אם הדברים היו תלויים בהם לא היו משחררים את השחקן, אבל אינם יכולים להחזיק בקבוצה שחקנים שלא רוצים להיות בה. "לא נחזיק אף אחד בכוח", אומר אחמד חילו.

אם בעונה שעברה קיבל החלוץ גיבוי מלא מהמאמן טל בנין, ובתחילת העונה קיבל את אותו הגיבוי משלומי דורה, הרי שעם החלפת המאמנים בקבוצה הוא כבר לא זוכה לאותו הגיבוי אצל ניסן מיחזקאל. יש לציין שלאורך כל העונה הוא כמעט ולא סיים 90 דקות מלאות, אצל שלומי דורה הוא כבש 6 שערים, אצל ניסן יחזקאל הוסיף שער אחד, ובסך הכול מאזנו מורה על 7 שערי ליגה ב- 17 משחקי ליגה, מאזן מכובד לכל הדעות. בעונה שעברה הוא הגיע לאחי נצרת בחלום העברות בחודש ינואר, ובחצי סבוב כבש 5 שערי ליגה ועוד אחד בגביע.

מחוזר. אלי אלבז. צילום חגאג רחאל

בנצרת יודעים לספר כי הפועל עפולה והפועל נצרת עילית מתעניינות בשחקן וכי עפולה הייתה על סיכום אתו, אלא שבאחי נצרת נתנו לנצרת עילית מילת כבוד כי אם ישוחרר ישחק רק אצלם, לאור היחסים הטובים בין שני המועדונים וגם בשל חוסר רצונם לחזק קבוצה המתמודדת אתם בפלייאוף העליון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות