fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לבקשת המשפחה: מכבי נצרת עילית לא תיקרא על שם חנן אוחיון ז״ל

הן במכבי נצרת עילית והן במשפחה, מכחישים כי עבר חתול שחור בין שני הצדדים ואומרים כי הדבר נעשה בהבנה וברוח טובה
מכבי נצרת עילית (צילום עצמי)
מכבי נצרת עילית (צילום עצמי)

מכבי נצרת עילית לא תישא יותר את שמו של חנן אוחיון ז״ל, הכבאי שנספה באסון הכרמל. הבנות ברוח זו הושגו לאחרונה בין משפחת הכבאי לראשי המועדון, שרק השבוע החל את ההכנות לעונה הקרובה, לאחר שעמד על סף סגירה.

במשך מספר שנים נקראה מכבי נצרת עילית על שמו של חנן אוחיון. בעקבות בקשה של המשפחה, שמו של הכבאי כבר לא יונצח על ידי הקבוצה. הן במכבי נצרת עילית והן במשפחה, מכחישים כי עבר חתול שחור בין שני הצדדים ואומרים כי הדבר נעשה בהבנה וברוח טובה.

שרון סויסה, יו״ר/ שחקן בקבוצה, מאשר את הפרטים ואומר: ״הקבוצה לא נקראת יותר מכבי חנן אוחיון נצרת עילית, אלה רק מכבי נצרת עילית. הורדנו את השם לבקשת המשפחה וכיבדנו את הבקשה״.

כאמור, מכבי נצרת עילית פתחה את אימוניה ביום ראשון האחרון באצטדיון גרין, תחת הדרכתו של מאמן רומן זולו.

רגע לפני סגירת הקבוצה, השחקנים עלו לביתו של היו״ר/ שחקן, שרון סויסה וממש התחננו שלא יסגור את הקבוצה. ״אסור לתת למפעל הזה להיסגר״, הבהירו לו.לאחר מסע שכנועים נרחב, החליט סויסה להמשיך את מפעל ההנצחה עם הבטחה אישית של כל אחד ואחד משחקני הקבוצה לגייס כספים למען תפקודה.

 

עלות תפעול הקבוצה מסתכם בכ- 80 אלף שקל לעונה. הקבוצה אינה מתוקצבת באגורה אחת על ידי עיריית נצרת עילית, דבר שהיה הסיבה העיקרית לרצון לסגור אותה. יש לציין כי שחקני הקבוצה אינם מקבלים שכר ומשחקים בהתנדבות. גם למשחקי החוץ מגיעים השחקנים ברכבים הפרטיים שלהם, כדי לחסוך עלויות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות