fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלן העונה של ידיעות הגליל יוכתר ביום ראשון

שחקנים, מאמנים, אוהדים ואנשי ציבור ישתתפו בערב סיום עונת הכדורגל המסורתי של עיתון ידיעות הגליל
אלי מלדסי
אלי מלדסי

ביום ראשון זה קורה ובגדול. מאות אנשי כדורגל, שחקנים, מאמנים, ראשי קבוצות ואוהדים, יחגגו את טקס הכתרת כדורגלן העונה 2012/13 המסורתי של עיתון ידיעות הגליל, כלי התקשורת היחיד בעמק שמקפיד לקיים כבר 25 שנה ערב חגיגי לציון סיום עונת המשחקים.

הערב החגיגי יתקיים באולם אשכול פייס במתחם בית הספר אורט אלון בנצרת עילית. בשנת 1988/89 נבחרו יגאל כהן ומשה גבאי לכדורגלני העונה הראשונים של העיתון. הם הוכתרו במשחק חגיגי בין הפועל נצרת עילית מחוזקת, ששיחקה אז בליגה א', לנבחרת כוכבי הצפון. שני שחקני העונה הראשונים זכו אז בפרס יוקרתי: כרטיסי טיסה ללונדון. גם הפעם יזכה הכדורגלן הנבחר לבונוס יקר ערך, בדמות נופש זוגי כולל טיסה ומלון מפנק באגן הים התיכון, תרומת גריס ערטול מחברת אמה. יש לציין כי במהלך הערב יוענקו שני סופי שבוע נוספים מעבר לים, תרומת גריס ערטול, שתורם רבות לקידום הכדורגל בעמק.

את האירוע יכבדו אנשי ציבור ורשימת המוזמנים כוללת את ראש העירייה המארח, שמעון גפסו, ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, ראש עיריית בית שאן, זקי לוי, ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, ממלא מקום ראש עיריית  נצרת, עלי סלאם, וסגן ראש המועצה האזורית גלבוע, רמי אלהרר.

אלי מלדסי
אלי מלדסי זכה בתואר בעונת 1999/00 (צילום: ישראל פרץ)

מלבד כדורגלן העונה יוכתרו גם השחקן היעיל, השחקן היציב, תגלית העונה ומאמן העונה, כולם יקבלו גביעים מהודרים. במהלך הערב צפויות לא מעט הפתעות. כמו כן צפויה להיבחר נבחרת העונה, ה- 11 הכי טובים על פי בחירת צוות מומחים, שילבשו חולצות תרומת קסטרו, ומהם ייבחר כדורגלן העונה הנבחר.

החלוץ הוותיק, עמוס אעידן, יקבל גביע הוקרה מיוחד, לרגל פרישתו הרשמית מהמגרשים, לאחר קריירה ארוכה ומפוארת, במהלכה זכה בתואר הלא רשמי של מלך שערי הליגות הנמוכות, ולדבריו כבש 100 שערים במהלך הקריירה שלו.

כמו כן יקבלו גביעי הוקרה הפועל עפולה והפועל בית שאן, שהעפילו לליגות בכירות, וקבוצת הנוער של אסי גלבוע, שהעפילה לליגה הלאומית לנוער. במהלך הערב יופיע זמר הבוזוקי דויקו (דוד) אזולאי ממגדל העמק, שיעלה את מפלס מצב הרוח של האורחים הרבים, שייהנו מקייטרינג משובח.

"עשיתי קריירה ארוכה ואני ושב שגם מוצלחת, עליתי ליגות, אבל הזכייה בתואר כדורגלן העונה הייתה הדבר הכי גדול בקריירה שלי", אומר יגאל כהן, "זה נתן חותמת לקריירה שלי שעשיתי משהו, זה נתן לי הכרה. לעולם לא אשכח את רגע ההכתרה, זה משהו שאקח איתי עד סוף חיי. יש לי תמונות מהאירוע שאני מראה בגאווה לבן שלי".

השוער מאיר כהן: "זכיתי בתואר שלוש פעמים בכל פעם התרגשתי מחדש, למרות הקריירה הארוכה והעשירה שלי. תואר כדורגלן העונה זה כבוד גדול, ואני שמח שקיבלתי אותו שלוש פעמים".

"הייתי בהלם כשהכריזו שאני כדורגלן העונה", נזכר השבוע גיא צרפתי, קפטן אסי גלבוע, שבעונה שעברה נבחרת לכדורגלן העונה 2011/12. "זה היה מסוג האירועים שאתה לא שכח בחיים", אומר צרפתי, "ואפילו קיבלתי בונוס בדמות סוף שבוע עם אשתי ברודוס, מה שהפך את הזכייה לחוויה מיוחדת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות