fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלוץ אלופת קמרון בדרך להפועל נצרת עילית

ז'אק האמן, שמתאמן כבר חודשיים במכבי חיפה, שיחק באלופת קמרון בשלוש השנים האחרונות, שהעפילה לצי גמר אליפות אפריקה
ז'אק האמן
ז'אק האמן (צילום: יצחק סולומון)
ז'אק האמן
ז'אק האמן (צילום: יצחק סולומון)

החלוץ הקמרוני ז'אק האמן אמור להצטרף לנצרת עילית, כך סוכם בסוף השבוע בפגישה בין מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם, למנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק. האמן, בן 19, הוא חלוץ שיכול לשחק על הקו וגם כמספר 9. המאמן אריק בנאדו התרשם ממנו והמליץ לראשי המועדון להחתים אותו לשלוש שנים. "אריק התרשם ממנו, אמר ששווה להחתים אותו לטווח ארוך", אומרים בחיפה.

האמן עדיין לא שייך למכבי חיפה בשל פערים בין קבוצתו הקמרונית למכבי חיפה. לדברי מקורבי השחקן, המחלוקת הכספית בין שני המועדונים אמורה להיפתר בימים הקרובים ואז תושלם השאלתו ממכבי חיפה. יצוין כי השחקן משחק בקביעות בהרכב נבחרת קמרון עד גיל 21 בחיפה מספרים שגם קפטן הירוקים יניב קטן, התלהב מהשחקן ואמר: "האמן הוא אחד הזרים היותר טובים שהגיעו לארץ".

יצוין כי האמן הגיע למכבי חיפה לפני חודשיים. בתחילת הדרך סבל ממחלת הקדחת, שמנעה ממנו להתאמן כשבועיים. האמן שיחק בשלוש השנים האחרונות בקבוצת קוטון שזכתה שלוש פעמים ברציפות באליפות קמרון. בעונה החולפת הגיעה לחצי גמר אליפות אסיה, שלב בו הודחה בפנדלים על ידי אל אהלי המצרית. סמואל אטו, הכוכב הגדול של קמרון, הצעיר כי האמן יהיה יורשו.

"הוא שחקן שובר שוויון, אחד שעושה את ההבדל", אומר סוכנו של השחקן, משה הר אדיר, "האמן יכול לשדרג את נצרת עילית ברמות הכי גבוהות. אם הוא אכן ישחק שם, מבחינתי הם יהיו מועמדים רציניים לעלייה לליגת העל".

מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם, ביקש לא לברך על המוגמר עד אשר לא יסגרו דברים רשמית. "אנחנו קרובים לסיכום אבל זה עדיין לא חתום, שמעתי על השחקן רק דברים טובים, אנחנו מצפים לו בכיליון עיניים ומקווים כי כל הבעיות הבירוקרטיות מסביב יפתרו והאמן יהיה שחקן של הפועל נצרת עילית", אמר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות