fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השנה זזתי אחורה שלושה צעדים"

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, כבר לא נאלץ להתעסק בצד המקצועי * ומבהיר: "המטרה היא פליאוף עליון ואת זה לא אני הצהרתי אלא בצוות המקצועי הצהירו, אני חושב שזה גם מה שראש העיר מצפה מאתנו"
גיל ברעם (צילום מיכאל מלכין)
מרוצה. גיל ברעם

ימים לא פשוטים עוברים על מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, שלמרות השינויים שעבר המועדון בקיץ האחרון ועל אף כל הקשיים, הוא עדיין האיש החזק במועדון.

לא סוד הוא שבקיץ האחרון היו אלף סימני שאלה סביב המשך עבודתו של ברעם במועדון. האיש החזק בשטח, ראש העיר רונן פלוט, מאס במאבקי התחתית מדי שנה ובעובדה שהקבוצה הוציאה לאוהדים את המיץ עד לרגע האחרון. פלוט סבר שיש לעשות שינוי ולשנות את המבנה הניהולי במועדון, אבל ברגע האמת הבין שנכון להיום, ברעם הוא האיש הנכון במקום הנכון.

גיל ברעם (צילום מיכאל מלכין)
גיל ברעם (צילום מיכאל מלכין)

רונן פלוט נמצא בקשרי ידידות עם משפחת ברעם, עוד מהימים בהם ניהלו את מועדון סגנון והוא שימש כיו"ר ההסתדרות, אבל מי שמכיר את פלוט יודע שאצלו אין סנטימנטים- יש עבודה ועבודה קשה וגם צריך להביא תוצאות.

ברעם לא יכול שלא לפרגן לפלוט: "אומרים עליו שהוא בולדוזר? זה אמת לאמיתה ואני עד לכך. הוא עושה דברים בלתי אפשריים. אין משהו שהוא לא יכול, כשהוא מחליט הוא גם מבצע והכל למען העיר והתושבים", אומר ברעם, שמשמש גם כנציג הליגה הלאומית במנהלת, שקובעת סדרי עולם בכדורגל הישראלי, מעמד אותו צבר בעמל רב וללא ספק גם מסייע רבות להפועל נצרת עילית.

גיל ברעם: "יש לנו קבוצה טובה, צוות מקצועי מצוין בראשות רועי וירון, אני משוכנע שהעונה לא נילחם על חיינו בתחתית".

מה המטרה?

"המטרה היא פליאוף עליון ואת זה לא אני הצהרתי אלא  בצוות המקצועי הצהירו, אני חושב שזה גם מה שראש העיר מצפה מאתנו. אם בשנים קודמות נאלצתי להתעסק בעל כורחי גם העניינים מקצועיים, הרי שהשנה זזתי אחורה שלושה צעדים. יש מספיק אנשים טובים שיעשו זאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות