fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השמחה אחרי הניצחון הייתה מאופקת"

מאמן הפועל נצרת עילית, דני גולן, עדיין בלתי מנוצח אבל נזף בשחקנים שלו. "אני רוצה מכם יותר שמחת חיים", הטיח בהם, לאחר שלא חגגו את הניצחון על הפועל כפר סבא
דני גולן
דני גולן (צילום: חג'ג ראחל)

מאמן הפועל נצרת עילית, דני גולן, לא אהב את הזחיחות של חניכיו, לאחר הניצחון ביום שישי על הפועל כפר סבא, שהעלה זמנית את הקבוצה למקום הראשון בטבלה. גולן לא אהב את העובדה ששחקניו קיבלו את הניצחון כמובן מאליו, והחגיגיות שהיו בסיום המשחקים בהם ניצחה הקבוצה העונה לא חזרו על עצמם בסיום המשחק ובחדר ההלבשה.

דני גולן
דני גולן (צילום: חג'ג ראחל)

"אני רוצה מכם יותר שמחת חיים, השמחה אחרי הניצחון הייתה מאופקת", אמר גולן לשחקניו, באסיפת יום ראשון. "אתם לוקחים את הניצחונות; כמובן מאליו וזה לא מקובל עלי. אני רוצה יותר שמחת חיים".

שחקן בקבוצה: "דני ניסה להנחית אותנו, להסביר לנו שצריך לשמוח אחרי כל ניצחון, אבל לא לצאת מפרופורציות. אני לא יודע מה קרה ביום שישי, אולי אנשים מיהרו הביתה, אבל זו לא סיבה לא לחגוג ניצחון כל כך קשה וכל כך יקר".

"אחרי הניצחון על כפר סבא נכנסנו לחדר ההלבשה באדישות", מודה בלם נצרת עילית, אלירן חודדה, "אחרי כל משחק בו ניצחנו העונה הירידה לחדר ההלבשה לוותה בחגיגות על המגרש עם האוהדים ובינינו בחדר ההלבשה. הפעם זה לא קרה. דני, לא אהב את זה, ביקש מאיתנו לא לקחת את הניצחונות כדבר מובן מאליו. הוא רוצה שתהיה התרגשות בקבוצה והוא צודק. פתאום מתחילים להתייחס לניצחונות כאל דבר מובן מאליו, כאל דבר שבשוטף, ואסור שזה יקרה. זה בדיוק מה שדני התריע והוא צודק בקטע הזה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות