fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקאמבק של גולן מלול במדי מכבי נצרת עילית

השוער ששיחק שנים רבות בליגת העל ובנבחרת ישראל חוזר אל בין הקורות של מכבי נצרת עילית מליגה ג'
גולן מלול
גולן מלול (צילום ארכיון)

בגיל 17 הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי פתח תקווה בליגת העל, בגיל 37 הוא עשה קאמבק במדי בית"ר עפולה מליגה ג', והיום בגיל 42, עושה גולן מלול, שחקן נבחרת ישראל לשעבר קאמבק נוסף במדי מכבי נצרת עילית, המדורגת שנייה בליגה ג' מחוז יזרעאל. בימי השיא שלו שיחק מלול גם בבית"ר ירושלים ובמכבי חיפה, וברקורד שלו שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל.

גולן מלול
לא משחק בשבת. גולן מלול (צילום ארכיון)

מלול, שלא שיחק כדורגל פעיל בארבע השנים האחרונות, והסתפק במשחקי קט רגל במדי נבחרת תנובה תל יוסף, שם הוא עובד, בליגות למקומות עבודה, חזר בשבוע שעבר להתאמן בנצרת עילית. השבוע יוצא לו כרטיס שחקן, ואם לא תקרה תקלה של הרגע האחרון, יעמוד בשער הקבוצה במשחק הצמרת בשבוע הבא נגד כפר סולם. מלול יש לציין עושה זאת בהתנדבות, כמו שאר שחקני הקבוצה. התנאי היחיד שלו היה לא לחלל שבת.

הקשר עם השוער נעשה באמצעות שחקני הקבוצה מאיר ואלירן עטייה, שאחותם עמית יוצאת עם יותם מלול, אחיו של גולן. במהלך שיחה עימו הם העלו את האפשרות שיסייע לקבוצה, גולן מלול התלהב, ומכאן הדרך לקבוצה הייתה קצרה.

 

יושב ראש ובלם הקבוצה שרון סויסה: "גולן מלול יהיה תוספת כוח משמעותית עבורנו. יש לו עדיין חלודה, אבל רואים שהוא היה שוער גדול".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות