fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל רמת גן תשחק בגלבוע

במסגרת רבע גמר גביע המדינה. כך נקבע הערב בהגרלת המשחקים. הקפטן צרפתי: "נפתיע גם את רמת גן"
ה גיא צרפתי
. צרפתי (צילום: יצחק סולומון)

באסי גלבוע קיבלו ברגשות מעורבים את הגרלת משחקי רבע גמר גביע המדינה שהתקיימה הערב (חמישי) וקבעה שהגלבוע תארח את הפועל רמת גן מליגת העל במגרשה הביתי שבתענכים.

כדורגלן העונה גיא צרפתי
צרפתי (צילום: יצחק סולומון)

בגלבוע היו רוצים לארח את אחת הגדולות, מכבי חיפה, הפועל תל אביב או בית״ר ירושלים, משחק שהיה מושך קהל גדול וגם מביא להכנסה מכובדת. ״זו הייתה יכולה להיות חגיגת כדורגל״, אומרים בגלבוע. מנגד, קפטן הקבוצה, גיא צרפתי, דווקא מרוצה מההגרלה. ״המטרה שלי היא להגיע למעמד חצי הגמר באצטדיון רמת גן ואני חושב שביום נתון במגרש הביתי שלנו אנחנו מסוגלים לעבור כל קבוצה״, הוא אומר.

לדברי צרפתי: ״נצחנו בבית את הפועל פתח תקווה ואת הפועל אשקלון, שעל הנייר יותר טובות מאיתנו, אני מאמין שאנו מסוגלים להפתיע גם את רמת גן״.

מלבד הרצון לנצח את היריב הלאומי ישנה סיבה נוספת שתגרום לאנשי הגלבוע לרצות לנצח: הפועל רמת גן הדיחה בשמינית הגמר את היריבה השנואה הפועל עפולה, ולאנשי אסי זו סיבה מספיק טובה להוכיח כי הם מסוגלים לעבור את הרמת גנים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות