fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית דורשת ניצחון טכני

בעקבות המשחק שהופסק אתמול מול בני לוד בשכונת התקווה, בשל היעדר תאורה מתאימה. המנכ"ל ברעם: "על פי החוק הקבוצה הביתית אחראית לתאורה"
חודדה בפעולה (צילום: חג'אג' רחאל)

הפועל נצרת עילית תשגר הבוקר (רביעי) מכתב להתאחדות לכדורגל, ותדרוש ניצחון טכני על בני לוד, בעקבות אירועי המשחק בין שתי הקבוצות אתמול (שלישי). כזכור, המשחק שהתקיים בשכונת התקווה הופסק בדקה ה- 25, בשל התאורה החלשה שהייתה באצטדיון. השופט תומר כהן החליט כי אין ערך ספורטיבי למשחק ושרק מוקדם לסיום.

"יש חוק". גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם: "יש חוק בהתאחדות לכדורגל ועל פי החוק הקבוצה הביתית אחראית לתאורה. כאן לא היה כוח עליון אלא רשלנות של הקבוצה המארח, ונדרוש מהתאחדות לכדורגל שתפסוק ניצחון טכני לזכותנו. אני לא רואה כל אפשרות אחרת". ברעם הזכיר כי במשחק הבית נגד הכח לפני חודש קפץ פקק בהפסקת המשחק והתאורה קרסה. נתנו לנו 20 דקות לתקן את התקלה, אם לא היינו מתקנים היינו סופגים הפסד טכני", הזכיר.

אגב, בני לוד, יועמדו בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות, וידרשו משחק חוזר, שכן לטענתם מדובר בנזק שגרם כוח עליון. לטענתם, הנזקים לתאורה נגרמו בסופה שהייתה בשבוע שעבר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות