fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגשים חלום

איאד חבשי מכפר איכסל שבעמק יזרעאל, שצמח במחלקת הנוער של מכבי חיפה בנהלל, ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת
חבשי
(צילום: מכבי חיפה)

במכבי חיפה מתחילים לקטוף את פירות ההשקעה בנהלל. השבוע ערך הבלם הצעיר, איאד חבשי בן 17, תושב כפר איכסל, הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת. חבשי שעד לפני פחות משנה עוד שיחק בנערים א' במחלקת הנוער נהלל- מכבי חיפה סומן כבלם הבא של מכבי חיפה.

חבשי נקרא לדגל לאחר שמאמן הקבוצה בוגרת, אריק בנדו, שאימן אותו במשך תשעה מחזורים בתחילת העונה בקבוצת הנוער, נזקק לשירותיו עקב שורת פציעות והרחקות של שחקני ההגנה.

חבשי
יום מיוחד. איאד חבשי (צילום: מכבי חיפה)

חבשי החל את דרכו בקבוצת ילדים א' של מכבי חיפה. השחקן הצעיר, המתגורר בכפר איכסל, שיחק במחלקה בקצף עד גיל נערים ג'. לאחר מכן הוחלט כי יעבור לאקדמיה בנהלל בשנת 2009, שם עבר את כל קבוצות הנערים תחת המאמן סמי מיכאלוב. לאחר שסיים כמצטיין מחלקתי בתום העונה שעברה ובהמלצתם של שמוליק חנין ויניב כהן, הובא למבחנים בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, שם החליט המאמן דאז, בנדו, לצרפו כשחקן מן המניין בסגל.

מאז הספיק חבשי להופיע לא פחות מ-29 פעמים במדי קבוצת הנוער, כאשר את הופעת הבוגרים הראשונה שלו ערך במשחק רבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי נתניה בנובמבר 2012. כמו כן קיבל חבשי זימון ראשון לנבחרת הנוער עד גיל 18 אותה מאמן אלי אוחנה ובה רשם כבר חמש הופעות בינלאומיות.

חבשי: "זה היה יום מיוחד בשבילי. לשבת בחדר הלבשה עם יניב קטן, דקל קינן ובוקולי, כוכבים שגדלתי עליהם ופתאום הם יושבים איתי בחדר הלבשה. זה מרגש. הם עזרו לי מאוד, בייחוד דקל קינן שעזר לי בכל המשחק והרגיע אותי לפני. הכל קורה לי כל כך מהר. רק לפני שנה הייתי שחקן בנערים א' בנהלל, פתאום בלומפילד, זה משהו שחלמתי עליו וזה התגשם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות