fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האביב של הפועל נצרת עילית

אביב סולומון הגיע מקרית אתא והפך לאחת התגליות של המאמן עופר טלקר, במשחקי ואימוני טרום העונה
אביב סולומון (צילום :עצמי)
אביב סולומון (צילום :עצמי)
אביב סולומון  (צילום :עצמי)
אביב סולומון (צילום :עצמי)

המציאות הכלכלית הקשה של הפועל נצרת עילית מאלצת אותה לחפש אופציות זולות בליגות הנמוכות. מי שלפחות על פי משחקי ההכנה הולך ומסתמן כאחד שישתלב היטב במועדון הוא הקשר ההתקפי הצעיר, אביב סולומון, שמרשים באימוני טרום העונה והוא אחד הבודדים שחתום על חוזה לעונה הבאה.

ההחתמה של סולומון, בן 20, בהחלט מפתיעה לאור העובדה שעד כה שיחק בעיקר בקבוצת הנוער של עירוני קריית אתא, בעוד שבקבוצה הבוגרת רשם 19 משחקים. המאזן שלו: 15 שערים, שניים מהם במדי הקבוצה הבוגרת מליגה א'.

אביב סולומון מגיע לאימונים עם השוער רון שושן. מי שהמליץ עליו בפני המאמן עופר טלקר היה הבלם הוותיק אלירן חודדה, שאומר: "קיבלתי עליו המלצות חמות, יש לו פוטנציאל שיכול להתפתח, הוא יכול לעזור לקבוצה בעומק". שחקנים בקבוצה מספרים על בחור רציני, משקיען, שרוצה להצליח ולהגיע רחוק.

אביב סולומון הגיע מוכן לאימוני טרום העונה, לאחר שעבד בפגרה באופן אישי עם מאמן כושר צמוד. "עליו לא תקום ותיפול הקבוצה, יכולת טובה שלו תהיה בונוס", אומרים בנצרת עילית.

מי שמכיר את השחקן היטב הוא שרון יונה, לשעבר מנהל מחלקת הנוער של הפועל עפולה, שהשחקן שיחק אצלו בעבר במשך שנתיים. "מדובר בבחור חיובי, מקצוען אמיתי, ילד שמתנהג למופת, יש לו המון כדורגל ואני מאמין שהפועל נצרת עילית היא תחנת ביניים עבורו בדרך לקבוצה מליגת העל, לשם יגיע תוך מספר שנים", אומר שרון יונה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות