fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוך ממן סיכם בגלבוע לעונה הבאה

המאמן שהדריך בעונה שעברה לא היה האופציה הראשונה של אנשי הגלבוע
ברוך ממן (צילום: חג'ג ראחל)
ברוך ממן (צילום: חג'ג ראחל)
ברוך ממן (צילום: חג'ג ראחל)
ברוך ממן (צילום: חג'ג ראחל)

ברוך ממן סיכם באמצע השבוע לעונה נוספת באסי גלבוע וידריך את הקבוצה גם בעונה הקרובה. יושב ראש הקבוצה, ארז שטיין, אמר כי "המצב המועדף הוא המשכיות עם ברוך ממן".
יחד עם זאת, ממן לא היה העדיפות הראשונה של אנשי הגלבוע. תחילה רצו את איתן טייב, שסיכם בהפועל מגדל העמק. אחר כך הלכו עם עופר מזרחי, שלדברי היו"ר שטיין "הודיע שבגלל מגבלות עבודתו הוא מסיר את מועמדותו".

הנהלת אסי גלבוע הוציאה לתקשורת הודעה לפיה: "מאמן הקבוצה בעונה החולפת, ברוך ממן, ימשיך בתפקידו גם בעונה הקרובה. בהנהלת המועדון מאמינים ביכולותיו להובילם בהתאם למטרות של העונה הקרובה".

ואם אתם תוהים מה יהיו המטרות בעונה הבאה? ככל הנראה צנועות, בשל התקציב שיקבלו מהמועצה האזורית גלבוע, שלא צפוי לעלות פלאים. ממן יצטרך לבנות קבוצה חדשה, בעקבות עזיבתם של מספר שחקנים מהסגל של העונה החולפת. גורם בגלבוע אמר השבוע: "תן לי עונה שקטה, להיות במצב טוב באמצע, לדגדג את הפליאוף העליון, ואהיה הכי מרוצה בעולם".

אוהדי הקבוצה שבוע והדגישו את שמחם על כישלון מאמצי האיחוד של ראשי שתי הרשויות, עם הפועל עפולה השכנה. האוהדים הבטיחו שאם וכאשר הנושא יעלה שוב בעתיד על הפרק, לא יהססו להביע את מחאתם. "לא רוצים איחוד עם עפולה", היה המסר שהעבירו השבוע.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות