fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספואן זועבי לשנתיים נוספות?

המאמן אייל לחמן לא כל כך מחזיק מספואן זועבי, אבל בהנהלה דווקא מעריכים את השחקן והיו רוצים לראות אותו שנים רבות במועדון. מקורביו של זועבי ביקשו לציין כי הדחתו מהסגל לא נעשתה משיקולים מקצועיים.
ספואן זועבי (צילום חגאג רחאל)
ספואן זועבי (צילום חגאג רחאל)

המאמן אייל לחמן לא כל כך מחזיק מספואן זועבי, אבל בהנהלה דווקא מעריכים את השחקן והיו רוצים לראות אותו שנים רבות במועדון. מקורביו של זועבי ביקשו לציין כי הדחתו מהסגל לא נעשתה משיקולים מקצועיים. אביו של ספואן, אומר כי השחקן קיבל הצעה מההנהלה לחתום על חוזה לשנתיים נוספות, מעבר לעונה הנוכחית.

על פי המקורבים, בעבר היה קרע בין בני משפחתו של השחקן למאמן איל לחמן והם סבורים כי היחס אליו כעת נובע מאותו קרע בעבר, אך הם טורחים לציין כי בינתיים יושרו ההדורים עם המאמן וכי הם מאמינים כי ספואן, שבעקבות פציעתו לא קיבל שכר מאז חודש אפריל בעונה שעברה, יקבל צ'אנס הוגן בתקופה הקרובה.

ספואן זועבי (צילום חגאג רחאל)
ספואן זועבי (צילום חגאג רחאל)

על פי המקורבים, ספואן דחה לאחרונה הצעה מקבוצה בליגה הראשונה בגאורגיה. על פי המקורבים, השחקן קיבל חוזה נאה וגם דירה ורכב, אלא שהנשוא שנפל בגלל.. חוסר רצונם של הגאורגים לממן את האוכל לשחקן.

המנכ"ל תומר רחמים בתגובה: "שנשב אתו ונסגור דברים נוכל להוציא לתקשורת. כבודו של אביו במקומו מונח, אבל עלו מספר אופציות ושום דבר לא סגור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות