fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיירת קיץ עושה סדר במגדל העמק

במסגרת פרויקט מרגש שזכה לשם 'סיירת קיץ' יצרה עיריית מגדל העמק כעשר משרות בשכר עבור בני נוער שממלאים את ימי הקיץ בשיפוץ גני ילדים, בתי ספר ושיפור פני העיר.
חלק מחברי הסיירת
חלק מחברי הסיירת

עיריית מגדל העמק באמצעות היחידה למלחמה באלימות סמים ואלכוהול והיחידה לקידום נוער השיקו לאחרונה פרויקט מרגש לחופש הגדול במסגרתו מועסקים כעשרה בני נוער בגילאי 16-18 באגף שפ"ע של הרשות ומסייעים בשיפוץ גני הילדים, בתי ספר ושיפור פני העיר וזאת כדי למלא את ימי החופשה בתעסוקה שתאפשר להם ליהנות משכר הוגן על פי חוק וגם יתרמו בדרך ראויה לקהילה.

חלק מחברי הסיירת
חלק מחברי הסיירת

במסגרת המשרות מועסקים הנערים בצביעה ושיפוץ של גני ילדים ובתי ספר הנמצאים בהכנות אחרונות לפני פתיחת שנת הלימודים ואילו חלק אחר משדרג ומשפר את חזות העיר באמצעות צביעה של ספלי רחוב, מעקות בטיחות וגדרות. במקביל, היחידה לקידום נוער בשיתוף המרכז לפיתוח הון אנושי-צעירים דאגו לעוד עשרים משרות נוספות במפעלי היי-טק, מסעדות וחנויות מזון וחנות לטיפוח ויופי עבור בני נוער נוספים שאף הם תלמידי היחידה הנמצאים בחופשת הקיץ.

יש לציין כי בני הנוער הללו לומדים במהלך שנת הלימודים במסגרת היחידה לקידום נוער המטפלת בבני נוער הנמצאים על קצה הרצף הלימודי והמטרה הסופית היא להרחיקם מפעילות מסכנת, לסייע להם למצות את הפוטנציאל הטמון בהם ולהחזירם ללמוד במסגרות החינוך הפורמאלי תוך מתן מענה טיפולי המבקש לשים דגש על הפוטנציאל של כל נער ונערה לצד מתן מענה לימודי והשלמת השכלה הכוללת הוצאת תעודת בגרות ו/או החזרה למסגרת חינוך פורמלית.

ראש העיר אלי ברדה: "אנו משקיעים מאמצים ומשאבים גדולים כדי לשמור את הנערים במסגרת מערכת החינוך ולאפשר להם לסיים כבוגרים טובים, המתגייסים לשירות משמעותי לצה"ל והופכים לאזרחים יצרניים וחיוביים".

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות