fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודנטים ומתנדבים יגויסו למוקד 100 החדש של מחוז הצפון

כך סוכם בישיבת עבודה עם צוות פיקוד משל"ט החדש במחוז הצפון שהעתיק את משכנו מאזור חיפה לנצרת עילית
נציגי המשטרה בלשכת ראש העיר רונן פלוט השבוע (צילום דוברות העיריה)
נציגי המשטרה בלשכת ראש העיר רונן פלוט השבוע (צילום דוברות העיריה)

המשל"ט (מרכז השליטה) של המחוז הצפוני במשטרת ישראל פעל עד לפני כשלושה חודשים במתחם תחנת זבולון. במסגרת התפיסה החדשה במשטרה וכתוצאה מהפקת לקחים, נתקבלה החלטה פיקודית להעתיק את מיקומו של המרכז לנצרת עילית ולהפעיל בו את מוקד 100 החדש המופעל בין היתר על ידי מתנדבים וסטודנטים.

נציגי המשטרה בלשכת ראש העיר השבוע (צילום דוברות העיריה)
נציגי המשטרה בלשכת ראש העיר השבוע (צילום דוברות העיריה)

השבוע הגיע הצוות הפיקודי של המוקד בפיקודו של רפ"ק ערן טביב יחד עם סגן מפקדת תחנת נצרת עילית, רפ"ק דותן מנצור לישיבת היכרות עם ראש העיר רונן פלוט, סגנו אלכס גופמן, מנכלי"ת העירייה חוה בכר והצוות הבכיר.

פלוט ברך על החלטת המשטרה להעתיק את משכנו של המשל"ט למחוז הצפון ואמר כי יש בכך כדי לתרום למערך הביטחון החדש של העירייה בשיתוף המשרד לביטחון פנים. "בשבוע הקרוב נתחיל בהצבת 100 מצלמות אבטחה ברחבי העיר, המצלמות יוצבו ב 25 מוקדים ויהיו מחוברות לרשת צפייה 24/7 שתפעל במוקד העירוני", אמר פלוט.

מפקד המשל"ט, רפ"ק ערן טביב, הציג את עיקרי עבודת המרכז החדש והפעילות המוגברת של מוקד 100. בדבריו הציג את הצורך בשיתוף פעולה של העירייה בכל הקשור לגיוס מתנדבים וסטודנטים שיועסקו בשכר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות