fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופרת דרור

דרור רביב מנצרת עילית זכתה בפרס אגודת הסופרים העבריים לילדים ונוער * "אני אוהבת לכתוב בשביל הכיף ומי יודע אולי כשאהיה גדולה ארצה להיות סופרת, היא אומרת
דרור רביב
דרור רביב

דרור רביב, בת 11 מנצרת עילית, תלמידת כיתה ה' בבית ספר יסודי כרמל, זכתה בפרס אגודת הסופרים העבריים לילדים ונוער

דרור רביב
דרור רביב

רביב הגישה לתחרות הסופרים הצעירים סיפור קצר על תלמידה חדשה שמצטרפת לכיתה ומתקשה להשתלב מבחינה  חברתית. התלמידה העונה לשם תמרה מבודדת משאר ילדי הכיתה וגם המספרת עצמה לא שמה לב אליה. "כמה ימים אחרי הצטרפות תמרה לכיתה כאילו נחצה בינה לבין שאר ילדי הכיתה חומה שקופה: היינו מדברים ומשתפים אותה רק כשהיינו חייבים, בעבודה בקבוצות או כששיחקנו מסירות. וככה זה היה. אף אחד לא עשה משהו נגד זה ואף אחת לא העלתה את הנושא ככה זה היה וזהו זה". דרור הסופרת הצעירה מציגה סוף מפתיע.

"באחד הלילות חלמתי שאני הולכת לבית הספר וכשרציתי לדבר עם נגה היא פשוט התעלמה ממני. חשבתי שהיא כועסת עלי מאתמול אז הלכתי לדבר עם איתמר אבל גם הוא התעלם ממני, עברתי מילד לילדה וכולם התעלמו ממני  יצאתי החוצה ובכיתי , פתחתי את הפלאפון כדי להתקשר לאימא ואז ראיתי את בבואתה של תמרה משתקפת אלי מהפלאפון, הסתכלתי ימינה ושמאלה ולא ראיתי אותה ואז התעוררתי! נפל לי האסימון, אני הייתי תמרה וככה היא מרגישה".

לסוף הסיפור של דרור יש סוף טוב. עוד באותו יום תמרה הוזמנה לשחק עם ילדי הכיתה. "שלחתי את הסיפור לתחרות בלי ציפייה לזכות בפרס", סיפרה דרור השבוע "מאוד התרגשתי כששמעתי על הזכייה, אני אוהבת לכתוב בשביל הכיף ומי יודע אולי כשאהיה גדולה ארצה להיות סופרת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות