fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף סוף שוער ראשון

אחרי שנתיים על הספסל קיבלו בהפועל נצרת עילית החלטה, להמר על שגיא מלול בעמדת השוער. במועדון שבו גדלו אגדות כמו יעקב אסייג, יעקב בלדב ודודו אוואט החליטו שהגיע הזמן שבוגר מחלקת הנוער יעמוד בשער. מלול: "מבין את גודל האחריות, מעדיף לדבר על המגרש ולא בתקשורת"
מלול חותם עם המנכ"ל (צילום עצמי)
מלול חותם עם המנכ"ל (צילום עצמי)

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, קיבל בשלהי העונה החולפת החלטה שרק אדם "עם ביצים", יכול לקבל: הוא הבין שהגיע הזמן שלהפועל נצרת עילית, שבעבר הוציאה שוערים גדולים כמו יעקב אסייג, יעקב בלדב ודודו אוואט, יהיה סוף סוף שוער שצמח במחלקת הנוער של המועדון. המשמעות: רון שושן, שהושאל ממכבי חיפה יעזוב, שגיא מלול הכשרוני יקבל את חולצת ההרכב הראשון ולצדו יגיע שוער בכיר שיחנוך אותו. הפור נפל על מאיר כהן. "אין מנטור יותר טוב ממנו, הוא יכול להיות החונך הכי טוב שיכול להיות", אומר מלול.

המנג'ר שמעון הדרי והמאמן רפי בוסקילה, אולי קיבלו את ההחלטה בחשש מסוים, כי הם ידועים היטב ששוער מנוסה שווה הרבה נקודות בליגה הזו, אבל החליטו לתמוך במהלך וליישר קו עם המנכ"ל.

מלול חתם על חוזה חדש. שכרו שודרג, אבל לא בצורה משמעותית, והוא ישתכר קצת יותר מ- 5000 שקל. אגב, השוער "השני" מאיר כהן, ישתכר כפול ממנו. למלול זה לא מפריע והוא אומר כי המטרה שלו היא לצבור ניסיון ולהוכיח כי הוא הראוי לצ'אנס שניתן לו.

מלול חותם עם המנכ"ל (צילום עצמי)
מלול חותם עם המנכ"ל (צילום עצמי)

למנכ"ל ברעם היה ברור: מלול כבר בשל, עוד עונה על הספסל לא תעשה לו טוב והוא יבקש לעזוב, מה שהאיץ בו את המהלך. מלול, בן 22, השתחרר לפני מספר חודשים משרות צבאי סדיר, לא העמיד שום אולטימטום לראשי הקבוצה, אבל דאג להעביר מסרים לפיהם הוא בשל וזמנו הגיע. מסתבר שבסופו של דבר המסרים הגיעו לאוזניים הנכונות.

"אני הולך למהלך הזה בלב שלם, אני מאמין באמונה שלמה ששגיא מוכן היום להיות השוער הראשון של הפועל נצרת עילית", מבהיר המנג'ר שמעון הדרי, האיש  שלפני שתי עונות חרץ את דינו של מלול והפך אותו לשוער השני, לאחר משחק נפל נגד בני לוד. "השנתיים כמחליף חישלו אותו, בכל פעם שהוא נקרא לדגל הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, הוא הוכיח שיש על מי לסמוך".

שגיא מלול עצמו מבקש לשמור על פרופיל נמוך. "שמח על הצ'אנס שניתן לי, מבקש להתרכז בעבודה קשה, מבין את גודל האחריות, מעדיף לדבר על המגרש ולא בתקשורת", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות