fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סהר כהן: ירידה לסנדלה לצורך עלייה בקריירה

הכדורגלן הבית שאני סומן כמי שיגיע רחוק, בינתיים הוא תקוע בליגה ב'
סהר כהן (צילום חגאג רחאל)
סהר כהן (צילום חגאג רחאל)

"הפועל סנדלה זה בית חם, קיבלו אותי בידיים פתוחות, מעריכים אותי, שמחים שהגעתי והתאקלמתי כאן מצוין", אומר הכדורגלן הבית שאני, סהר כהן, בן 23, שנחת בהפועל סנדלה ועושה חייל בקבוצתו החדשה עם מאזן מכובד של 5 שערים בארבעה משחקים.

סהר כהן נחשב לכישרון גדול ולאחד משחקני העתיד של הפועל בית שאן, אלא שהוא התקשה להשתלב בבוגרים ומיעט לשחק. המצב הקשה של הפועל בית שאן הביא אותו לחפש אופציות אחרות ובסנדלה הוא מצא בית חם. המאמן שלום לוי רצה אותו בקבוצה בה חתם. "5 שערים ב- 4 משחקים מעידים יותר מכל שהשתלבתי כאן היטב. השאיפות של הקבוצה הן להתברג בצמרת ולשחק כדורגל חיובי", אומר סהר כהן.

"לדעתי יש לנו את המאמן מספר 1 בליגה. שלום לוי הוא מאמן מצוין וטביעת האצבע שלו בקבוצה מורגשת. מאז הוא הגיעה הקבוצה מצליחה", מפרגן כהן למאמנו.

-סומנת כמי שעתיד להגיע רחוק, בינתיים אתה תקוע בליגה ב'

"לא זה מה שרציתי, לא לליגה ב' כיוונתי, אבל אני משלים עם זה שכרגע זה מה שיש, אני צריך להתחיל לצבור ניסיון ולהבקיע שערים, לכבוש כדי שאגיע ליעד הבא שלי עם קבלות".

מאמן הפועל בית שאן, מאיר כהן, היה האיש ששחרר אותו לסנדלה. "אצלי הוא לא קיבל כסף, בא ואמר שיש לו הצעה מסנדלה, אני האחרון שאמנע משחקן להתפרנס, הייתי רוצה שיישאר אצלי, אבל לא יכולתי לעמוד בדרכו".

סהר כהן: "בית שאן זה מקום חם ומצוין, זה הבית שלי ולעולם לא אשכח היכן גדלתי, מאחל להם הצלחה מכל הלב. אני מאמין שעם ראש העיר החדש, יהיה עתיד טוב לקבוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות