fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו אורח מערכת החינוך בנצרת עילית

בשעה שראשי ערים ותיקים ממנו מקווים לביקור של ראש הממשלה בעירם, זוכה היום רונן פלוט לארח את בנימין נתניהו בנצרת עילית, שחונך הבוקר את שנת הלימודים בעיר ובהמשך יגיע לישיבת עבודה בבניין העירייה
נתניהו ורונן פלוט (צילום עצמי)
נתניהו ורונן פלוט (צילום עצמי)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, היה אתמול אורח הכבוד בפתיחת שנת הלימודים בנצרת עילית. נתניהו, שהגיע יחד עם שר החינוך נפתלי בנט, התארחו בבית הספר היסודי יודפת בשכונת הר יונה, שם התרשמו מפרויקט התקשוב בבית הספר.

אחרי הביקור בבית הספר התכנסו נתניהו ויועציו לפגישת עבודה עם ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט. במערכת הפוליטית אמרו כי ראש הממשלה לא היה מגיע דווקא לנצרת עילית, אלמלא חיבתו העזה לפלוט ורצונו לסייע לו להצליח בתפקידו, אליו נכנס רק לפני כשלושה חודשים. "זה לא משהו רגיל שראש הממשלה יגיע לראש עיר חדש. ראשי ערים עומדים בתור, מתחננים שביבי יגיע אליהם, המון כבוד יש כאן", אמרו.

נתניהו ופלוט (צילום עצמי)
נתניהו ופלוט (צילום עצמי)

צחוק הגורל הוא שדווקא ראש העיר הקודם, שמעון גפסו, שתמיד התפאר בקשריו הטובים והחמים עם נתניהו, לא הצליח להביא אותו לעיר אפילו פעם אחת במהלך השנים בהן עמד בראש העיר.

בפגישת העבודה עם נתניהו, הועלו בעיות רבות הזקוקות לטיפול נקודתי וגיבוי ממשלתי. נתניהו הבטיח לסייע ככל הניתן, למען ידידו הטוב פלוט ולמען תושבי נצרת עילית.

האם יהיה כיסוי להבטחות ראש הממשלה? זאת נדע מן הסתם רק בחודשים הקרובים. בינתיים נהנו תלמידי בית הספר יודפת מביקור ממלכתי של האישיות מספר 1 בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות