fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נרתמו לסייע לחד הורית ואמא לחמישה ילדים

תחילתו של מבצע הסיוע בקריאה מרגשת של משה גרוסמן, מי שעומד מאחורי עמותת נעל"ה (נצרת עילית למען הזולת), שפרסם קריאה בדף הפייסבוק שלו וביקש את הציבור להירתם למען המשפחה
משה גרוסמן (צילום מיכאל גורביץ)
משה גרוסמן (צילום מיכאל גורביץ)

"תודה לאנשים הטובים שנרתמו לסייע לי, סוף סוף עברתי שבת שקטה עם הילדים שלי לאחר שבתות רבות ללא תקווה", התייפחה בהתרגשות א', תושבת נצרת עילית, חד הורית ואמא לחמישה ילדים, שהקטן שבהם בן 10 חודשים, שסיפורה המרגש עורר עניין רב. תחילתו של הסיפור עם פנייה נרגשת של משה גרוסמן, מי שעומד מאחורי עמותת נעל"ה (נצרת עילית למען הזולת), שפרסם קריאה בדף הפייסבוק שלו.

משה גרוסמן (צילום מיכאל גורביץ)
משה גרוסמן (צילום מיכאל גורביץ)

"המשפחה במצב קשה מאוד, ללא אוכל והחשמל נותק. תושבת העיר שילמה עכשיו על החשמל, ואנו מארגנים עבורם קניה רצינית של מצרכי מזון, אך מתברר שאין להם איך לבשל את האוכל. אנו זקוקים עבורם בדחיפות לתרומה של כיריים חשמליות כפולות- או יד שנייה או שמישהו יקנה עבורם"" כתב.
והתגובות לא אירחו לבוא. עשרות אנשים, תושבי העיר, שהסיפור נגע ללבם, יצרו קשר עם גרוסמן וביקשו לסייע בצורה זו או אחרת. למחרת (שישי שעבר) הגיע גרוסמן עם האשה לסניף החדש של אושר עד במתחם מול הרים ועשה לא קנייה בשווי של כ- 1000 שקל, מכספי התרומות שנאספו. האשה התרגשה ואפילו התייפחה. "עכשיו יש לי תווה", אמרה לגרוסמן.
בזכות אנשים טובים מהעיר ומחוצה לה, שלב שני של העזרה למשפחה בוצע בהצלחה. אחרי שהבאנו למשפחה כיריים חשמליות חדשות, בזכות תרומות של אנשים, ביצעתי עם האישה קניה גדולה ומכובדת ובנוסף לזה מישהו קנה מוצרי תינוקות. סה"כ מדובר על תרומות בסכום של קרוב ל- 1500 שקל, שנתרמו תוך כמה שעות. תודה לכל התורמים והמסייעים, שחלקם תרמו כספים, חלקם תרמו מזמנם לקניה ועוד".
משה גרוסמן אמר כי לא יניח למשפחה. צריך לפתור את הבעיה מהשורש, שלא נצטרך עוד שבועיים לעשות מבצע נוסף למען המשפחה", אמר "קבעתי עם האישה את השלב הבא שהוא חשוב ביותר. אני הולך להיפגש אתה כדי להגיע לשורש הבעיה, ולדאוג לכך שהיא ומשפחתה לא יגיעו שוב למצב חמור כזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות