fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סלאם וליקוורניק הבטיחו: עידן חדש ביחסים בין נצרת עילית לנצרת

יחסי נצרת עילית ונצרת השכנה ידעו אין ספור תקריות שזכו להד בתקשורת. ליקוורניק הגיע לביתו של עלי סלאם בנצרת, לברך אותו לרגל ניצחונו בבחירות
עלי סלאם ורוני ליקוורניק (צילום: עצמי)
עלי סלאם ורוני ליקוורניק (צילום: עצמי)

"מה שהיה – לא יהיה", זה מה שסיכמו ראש העירייה החדש של נצרת, עלי סלאם, וחבר המועצה החדש בנצרת עילית, רוני ליקוורניק.

ליקוורניק, הגיע בסוף השבוע לביתו של עלי סלאם בנצרת, לברך אותו לרגל ניצחונו בבחירות. "אנחנו שכנים, לא מתאים שנהיה בנתק, צריך שנעבוד בשיתוף פעולה למען כל תושבי האזור", אמר עלי סלאם, והבטיח: "נפתח עידן חד ביחסים בין שתי הערים".

גם לרוני ליקוורניק היו בשורות: "אנחנו שכנים קרובים, רק כביש מפריד בינינו, צריך למחוק את העבר ולהסתכל קדימה, לעבר עתיד טוב יותר בין שתי הערים. אין סיבה שנחיה בעוינות". ליקוורניק הזכיר כי בצעירותו "אין ילד בנצרת עילית שלא היה יורד בשבת עם ההורים שלו לשוק בנצרת, זה דבר שנעלם מאלף ואחת סיבות, אנחנו צריכים לחשוב איך מחזירים לקדמותם את הימים בהם היינו משפחה אחת גדולה".

כזכור, יחסי נצרת עילית ונצרת השכנה ידעו אין ספור תקריות שזכו להד בתקשורת, שהחלו בימי ראש העיר נצרת עילית הקודם, מנחם אריאב, והדברים רק התעצמו בתקופת שמעון גפסו. אריאב וגפסו לא היו ידידיו של ראש העיר נצרת, ראמז ג'ראייסי, וזאת בלשון המעטה.

עלי סלאם ורוני ליקוורניק (צילום: עצמי)
עלי סלאם ורוני ליקוורניק (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות