fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופי: הדרבי הנצרתי יתקיים בנצרת עילית

אחרי חצי שנה ללא פעילות, חוזר אצטדיון גרין בנצרת עילית לארח משחקים. המשחק הראשון יתקיים כבר מחר (שני, שעה 18:00) כאשר הפועל נצרת עילית תארח את מכבי אחי נצרת.
גיל ברעם (צילום מיכאל מלכין)
מרוצה. גיל ברעם

עכשיו זה רשמי. אחרי חצי שנה ללא פעילות, חוזר אצטדיון גרין בנצרת עילית לארח משחקים. המשחק הראשון יתקיים כבר מחר (שני, שעה 18:00) כאשר הפועל נצרת עילית תארח את מכבי אחי נצרת. היום נעשו מאמצים קדחתניים לסיים את הסאגה ונערכו תיקונים אחרונים של שורת הליקויים שמנעו את קיום המשחקים בנצרת עילית.

עיריית נצרת עילית, שהיא בעלת האצטדיון, קיבלה אישור זמני למשך חודש ימים לתקן את הליקויים האחרונים שטרם תוקנו. כמות הקהל הוגבלה ל- 2000 צופים בלבד.

 

גיל ברעם
ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

היום ערכו הפועל נצרת עילית ומכבי אחי נצרת את האימון המסכם ב… אצטדיון גרין. אחר כך ערכו שתי הקבוצות ארוחות חגיגיות לא משותפת, במעמד ספונסרים ותורמים של כל קבוצה.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "זה היה מרתון מתיש. עשינו שמיניות באוויר כדי שהאצטדיון יאושר. בלהט העבודות לאישור המשחק שכחנו באיזה שהוא מקום שיש לנו משחק דרבי, אני מקווה שהשחקנים מבינים עד כמה ניצחון במשחק חשוב, אני קורא לקהל שלנו שעד כה נמנע ממנו לראות משחקים בנצרת עילית, להגיע ולעודד את הקבוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות