fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרות סדר: נצרת עילית הייתה נצורה במשך שלוש שעות

חבר מועצת העיר נצרת עילית, רוני ליקוורניק, קרא להרגעת הרוחות. "אנחנו שכנים, אנחנו חיים בשכנות טובה עם הערבים, אסור לתת לקיצוניים להשתלט על חיינו"
הבערת צמיגים צומת ערערה (צילום: משטרת ישראל)
הבערת צמיגים בצומת ערערה (צילום: משטרת ישראל)

מאות בני אדם התעמתו אמש  (מוצ"ש) בנצרת עם המשטרה, במחאה על הרג הנער הפלסטיני בירושלים.  נחסם  כביש המוסכים, עורק ראשי בכניסה לנצרת עילית, המפגינים הבעירו צמיגים ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה.

במשך כשלוש שעות הייתה נצרת עילית נצורה, דבר שהוביל לכעס רב בין התושבים. "בושה וחרפה שיהודים במדינת ישראל נצורים בביתם בגלל חוליגנים", זעמו התושבים, "עד לאן הגענו".  תושבת העיר שהגיעה עם ילדיה לערוך את השבת אצל הוריה בנצרת עילית, נאלצה להישאר בעיר. "לא יכולתי לחזור הביתה, היינו נצורים, כל דרכי הגישה היו חסומות, עצוב שזה קורה", אמרה.

חבר מועצת העיר נצרת עילית, רוני ליקוורניק, קרא להרגעת הרוחות. "אנחנו שכנים, אנחנו חיים בשכנות טובה עם הערבים, אסור לתת לקיצוניים להשתלט על חיינו". יצוין כי ליקוורניק הוא בעל חנות במתחם ביג פשיין בנצרת, סמוך לצומת המוסכים.

מהמשטרה נמסר כי נעצרו 22 עצורים, 12 קטינים ו- 10 בגירים, שיובאו היום (ראשון) לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט בנצרת. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, ניצב זהר דביר אמר: "אנו מגנים אלימות לסוגיה, ונפעל למעצר יתר החשודים, שהשתתפו בהפרות הסדר, נמצה אתם את הדין".

במהלך הלילה הגיעו שלושה פצועים לחדר המיון בית חולים העמק בעפולה, וטענו כי הותקפו באירועי הלילה. שניים הגיעו עם חבלות ראש ופנים ואחד עם חבלות בצוואר וביד. מבית חולים העמק נמסר כי השלושה טופלו ושוחררו לביתם.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות