fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת: ראש העיר עלי סלאם נגד איש העסקים ווליד עפיפי

מערכת הבחירות בנצרת מתחממת * ראש העיר הפופולארי בחמש השנים יתמודד מול איש העסקים חסר הניסיון ווליד עפיפי
עלי סלאם ותומכיו (צילום חגאג רחאל) (1)
עלי סלאם ותומכיו (צילום חגאג רחאל)

מערכת הבחירות בנצרת, העיר הגדולה במגזר הערבי בישראל, תגיע ביום שלישי הקרוב לנקודת רתיחה. שני מועמדים נותרו במאבק על כיסא ראש העיר, המונה כ-80 אלף תושבים: ראש העיר המכהן, עלי סלאם (תנועת נאסיראתי- נצרת שלנו), בן 65, דמות אהודה מאוד בקרב התושבים.

עלי סלאם ותומכיו (צילום חגאג רחאל) (1)
עלי סלאם ותומכיו (צילום חגאג רחאל)

מול עלי סלאם יתמודד ואיש העסקים המקומי, ווליד עפיפי, דמות חדשה בפוליטיקה המקומית, עפיפי בן 57, הוא המתמודד המוסכם של רשימות חד"ש, בל"ד ועוד שתי רשימות מקומיות בנצרת.

באוקטובר 2013 הוכרעו הבחירות בהפרש של 22 קולות בלבד, והנושא אף הגיע לבית המשפט, שבסופו של דבר הורה על בחירות חוזרות, שהתקיימו במרץ 2013, בהן ניצח עלי סלאם את ג'ראייסי.

וליד עפיפי ותומכיו (צילום חגאג רחאל) (2)
וליד עפיפי ותומכיו (צילום חגאג רחאל)

על פי התחזיות המוקדמות, גם הפעם הבחירות צפויות להיות מוכרעות בהפרש קטן של קולות. "המאבק הוא על כל קול וקול", אומר גורם המעורה בפוליטיקה המקומית בעיר.

לעלי סלאם יש אהדה בשכונות בעיר והדבר מתבטא בכנסים שהוא עורך מדי יום. יש הטוענים שחוסר ניסיונו של עפיפי יהיה בעוכריו. בכנסים אמר עלי סלאם כי יזכה ב- 70 אחוזים מהקולות ו-13-14 מושבים במועצה (מתוך 19 מושבים). לעומתו עפיפי אמר בכנסים שלו שיקבל 60 אחוזים מהקולות.

יש לציין כי מתמודד שלישי, איש העסקים רמי בזיע, הסיר את התמודדותו והודיע על תמיכה בווליד עפיפי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות