fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופי ורשמי: ליה שמטוב מתמודדת לראשות עיריית נצרת עילית

חברת הכנסת לשעבר הודיעה כי תתמודד על ראשות העיר לאחר שקיבלה את ברכת הדרך מיו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן
ליה שמטוב ואביגדור ליברמן
ליה שמטוב ואביגדור ליברמן (צילום: שמוליק גרוסמן)

זה היה הצפוי, כולם המתינו לעיתוי שזה יקרה, עכשיו זה סופי: בתום פגישה שנערכה בין יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן לבין ח"כ לשעבר ליה שמטוב, הוחלט כי שמטוב תרוץ לראשות עיריית נצרת עילית, לאחר שקיבלה את ברכתו החמה של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן למהלך החשוב.

ליה שמטוב ואביגדור ליברמן
אחזיר את הכבוד לעיר. ליה שמטוב ואביגדור ליברמן (צילום: שמוליק גרוסמן)

במשך חודשים ארוכים היה ברור ששמטוב תתמודד, למרות היחסים הרעועים שלה עם יו"ר ישראל ביתנו בנצרת עילית, אלכס גדלקין. כעת מסתבר שליברמן לא בדיוק עושה חשבון לגדלקין, שלאחרונה עושה סימני התקרבות לראש העיר שמעון גפסו. לאורך החודשים האחרונים נשאלה שמטוב שוב ושוב מדוע אינה מצהירה על התמודדותה לראשות העיר, שמטוב השיבה כי היא ממתינה לקבל את ברכת הדרך מליברמן.

לפני ששימשה כחברת כנסת, הייתה שמטוב ממלאת מקום ראש עיריית נצרת עילית, מנחם אריאב. הצטרפותה של שמטוב למירוץ, משנה ללא ספק את מאזן הכוחות. שמטוב זוכה להערכה רבה בעיר, ומעניין יהיה לראות האם תצליח לגבור על ראש העיר המכהן, שמעון גפסו. לאחר ההכרזה אמרה שמטוב: "הנהגה אחרת בראשותי תביא לעיר בה אנו חיים את השינוי המיוחל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות