fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: יו"ר תנועת ההצלחה הצטרפה לגופמן

חבר המועצה וסגן ראש העיר לשעבר ממשיך לשבץ אנשים למפלגתו. אלכסנדרה אדלר תהיה מספר 4 ברשימה. "חייבים להשיב את הגאווה בנצרת עילית", היא אומרת
אלכסנדרה אדלר
אלכסנדרה אדלר (צילום ישראל פרץ)
אלכסנדרה אדלר
אלכסנדרה אדלר (צילום ישראל פרץ)

יו"ר תנועת ההצלחה אלכסנדרה אדלר הודיעה השבוע שהיא מצטרפת לרשימתו של אלכס גופמן למועצת העיר, ותמוקם במקום הרביעי ברשימתו, אחרי גופמן, סמיון ברון במקום השני ואסנת רובין בשלישי. 

אדלר, נשואה לגריגורי ואם למרק, איליה וגיטל, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ובמינהל עסקים, עלתה מחבר העמים בשנות ה-90 ומאז בלטה ברצונה לתרום למען העיר. לאלכסנדרה תכניות רבות, היא מבקשת כבר בקדנציה הקרובה לדאוג כי תוקם לשכה עירונית שתשרת את ראש העיר וסגניו ובעלי תפקידים ושתמוקם בשכונת הר יונה הרחוקה ממרכז העיר ותיתן מענה לתושבים שאינם יכולים להגיע עד לבית העירייה.

"יש לבוא לקראת התושבים ולהקל עליהם את החיים ככל שניתן", היא אומרת, "אני גם הייתי רוצה שיוקם גן ילדים שיהווה גן חלומי לילדים מחד, אך מענה להורים קרייריסטים שרוצים שילדם יגדל בסביבה נאותה, מאידך. הגן יפעל משעות הבוקר עד שעות הערב ובעיקר יפנה זמן לאם להגשים את האפשרות להיות אשת קריירה".

לאדלר שפע רעיונות שרובם ככולם להקל על התושבים ולשרת אותם, "אנו חייבים להשיב את הגאווה בנצרת עילית על ידי כך שניתן שירותים כמו שאין באף מקום בארץ. תושבים ידעו שכאן כאן, בעיר הנפלאה שלהם, זה המקום לגדל בו את הילדים, להקים משפחה וליהנות ממערכת חינוך הטובה ביותר שאפשר להציע. יש לי הרבה חלומות ואני מתכוונת לפעול להגשמתם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות