fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסנת רובין עזבה את גפסו לטובת גופמן

"מילה של גופמן זו מילה ולא רק כסלוגן לקידום הבחירות", מסבירה רובין
חברת מועצת העיר נצרת עילית אסנת רובין
חברת מועצת העיר נצרת עילית אסנת רובין (צילום: יח"צ)
חברת מועצת העיר נצרת עילית אסנת רובין
חברת מועצת העיר נצרת עילית אסנת רובין (צילום: יח"צ)

חברת מועצת עיריית נצרת עילית, אסנת רובין, חברה לרשימתו של אלכס גופמן ותשובץ מקום השלישי ברשימה. כזכור, במועצה האחרונה שימשה רובין כחברה מטעם סיעת: "עורי עיר", תנועתו של ראש העירייה שמעון גפסו. בחודשים האחרונים שקלה רובין לפרוש מהחיים הפוליטיים, אך בעקבות שיחה עם ראש העיר החליטה להצטרף לגופמן.

"לאורך כל העשייה הציבורית הוכיח לי גופמן שניתן לסמוך עליו ושהצעתיו גם אם לא היו מקובלים עלי נבעו מתוך חברות וללא שיקולים פוליטיים צרים", אמרה רובין, "הוא לימד אותי רבות ולא פעם נתן לי עצה טובה וזאת למרות היותי, לכאורה, יריבתו הפוליטית".

רובין לא חששה לא פעם להביע דעתה כנגד ראש העיר ואף פעמים ספורות הצביעה בניגוד לעמדתו, "נשלחתי על ידי הציבור כולו, ואני פועלת לטובת כלל תושבי העיר", אמרה.

רובין: "אני בוחרת לשמור לעצמי את הסיבות בהן בחרתי לעזוב את חברי, שמעון גפסו ואינני מוכנה להיגרר להשמצות, היום יותר מתמיד עלינו להמשיך ולפעול למען העיר, הכלים שעומדים לרשותי בעקבות הניסיון שצברתי בקדנציה זו יסייעו לי להמשיך ולסייע לתושבים כפי שעשית עד היום".

על גופמן הוסיפה: "מילה שלו זו מילה ולא רק כסלוגן לקידום הבחירות, אלא שימש עבורו כאבני יסוד לעשייה לאורך כל תקופת היכרותי איתו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות