fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: 70 עובדים פרשו מרצונם, 40 נוספים הוזמנו לשימוע

השלב הכואב בתכנית ההתייעלות של עיריית נצרת עילית החל השבוע. יו"ר ההסתדרות במרחב, ליאון פרץ, אמר כי הוא רואה ברשימה ההישג, שכן הרשימה המקורית עמדה על מספר גבוה בהרבה
עיריית נצרת עילית
בניין עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

תכנית ההתייעלות בעיריית נצרת עילית גובשה לפני כחודש וחצי עם כניסתו של ראש העיר רונן פלוט לאחר שגילה ביומו הראשון בתפקיד כי קיבל לידיו עירייה עם מנגנון מנופח ובמשבר קשה שמצביע על גרעון של למעלה מ- 70 מיליון שקל. על מנת להוציא את העירייה מהבוץ הוחלט על תכנית התייעלות כוללת ובתוכה צמצום משמעותי של כוח האדם המנופח מעבר לכל פרופורציה ביחס לרשות בסדר גודל דומה.

נכון להשבוע, כ- 70 עובדים כבר הודיעו על הסכמתם לפרישה מרצון, כ- 40 עובדים אחרים קיבלו זימונים לשימוע לפני פיטורים.

עיריית נצרת עילית
עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

יו"ר ההסתדרות במחרב, ליאון פרץ, אמר כי הוא רואה ברשימה ההישג, שכן הרשימה המקורית עמדה על מספר גבוה בהרבה. פרץ אמר כי כדי למנוע רינונים בעקבות יחסיו הטובים עם ראש העיר פלוט, השעה את עצמו מניהול המשא ומתן. פרץ ציין את התנאים הטובים שקיבלו העובדים שפורשים בהסכמה וכי ימשיך להיות כתובת לעובדים.

 

ראש המנהל העירוני בעירייה, לאה ספיר, אמרה: "עשינו כל מה שאפשר, ניסינו לבוא לקראת העובדים בכל דרך ובשיתוף פעולה מלא עם ההסתדרות וועד העובדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות