fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: חילופי מפקדים במשטרה

סנ"צ שי דיכטר, מחליף אתו בתפקיד סנ"צ יוסי כתב. השניים התקבלו בלשכת ראש עיריית נצרת עילית
זה שנכנס וזה שיצא אצל ראש העיר רונן פלוט (צילום ישראל פרץ)
זה שנכנס וזה שיצא אצל ראש העיר רונן פלוט (צילום ישראל פרץ)

חילופי מפקדים בתחנת המשטרה בנצרת עילית. סנ"צ שי דיכטר עוזב את התפקיד, יחליף אותו סנ"צ יוסי כתב. השניים הגיע השבוע ללשכת ראש העיר נצרת עילית, רונו פלוט.

פלוט  פתח בדברי תודה והערכה למפקד היוצא, סנ"צ שי דיכטר. "פיקדת ביד רמה על תחנת המשטרה והובלת אותה להישגים אשר מהם נהנים כל תושבי העיר", אמר וציין את שיתוף הפעולה ההדוק  בין הרשות המקומית לתחנת המשטרה והסיוע שניתן בכל כעת ובנפש חפצה.

זה שנכנס וזה שיצא אצל ראש העיר (צילום ישראל פרץ)
זה שנכנס וזה שיצא אצל ראש העיר (צילום ישראל פרץ)

פלוט איחל בהצלחה למפקד הנכנס סנ"צ אבי כתב  שבתפקידו האחרון פיקד על תחנת מגדל העמק. "העירייה תעמיד לרשותך את כל הסיוע הנדרש ותמשיך לשתף פעולה ולהיענות לכל פניה ובקשה" ,אמר פלוט "הצלחה שלך, היא הצלחה של העיר וההצלחה שלנו – תושבי נצרת עילית".

דיכטר הודה על המילים החמות ואמר כי נהנה בתקופת שירותו בנצרת עילית "עבדנו בשיתוף פעולה ובזהות אינטרסים. נצרת עילית היא עיר טובה, יש בה אנשים טובים ופוטנציאל טוב"

סנ"צ כתב  הבטיח לסייע כבכל הניתן ולקיים בקרוב ישיבת עבודה משותפת עם הגורמים המקצועיים בעירייה "בסופו של דבר כולנו משרתי ציבור. בלי אמון הציבור ובלי שיתוף הפעולה אי אפשר להצליח. אני יכול להבטיח לכם להמשיך את הדברים הטובים שדיכטר  עשה בתחנה, לשמר אותם ולהתקדם צעד קדימה" .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות