fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית הולכת היום לבחירות

40 אלף תושבי נצרת עילית, יתייצבו היום (שלישי) בקלפיות ויכריעו מי יהיה ראש העיר הבא * האם יהיה זה רונן פלוט, הוותיק והמנוסה, או שמא נתנאל טויטו הצעיר?
רונן פלוט או טוויטו
רונן פלוט או טוויטו

היום (שלישי) יתייצבו תושבי נצרת עילית בקלפיות ויכריעו מי יהיה ראש העיר הנבחר שלהם. אחרי יציבות שלטונית בת למעלה מ- 52 שנה, בהן שלטו בנצרת עילית מרדכי אלון ז"ל ומנחם אריאב, יבחר ראש העיר הרביעי של נצרת עילית, אחרי שבשמונה שנות שלטונו של שמעון גפסו, החליפו אותו לא פחות מחמישה ממלאי מקום, בשל הנסיבות המיוחדות אליהן נקלע, שהביאו בסופו של דבר להדחתו ולשליחתו לכלא.

רונן פלוט
רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)
ראש העיר הנבחר הרביעי של העיר ייבחר מבין רונן פלוט, המבוגר בעל הניסיון, שעזב את לשכת מנכ"ל הכנסת ומי שבעבר הרחוק שימש כממלא מקומו של מנחם אריאב, מול נתנאל טויטו, בסך הכל בן 30, ששימש כממלא מקום בתקופת גפסו.

פלוט נתמך על ידי אלכס גדלקין, שהסיר את מועמדותו וכן על ידי הסגן אלכס גופמן, לעומת טויטו, שהצטרף אליו המתמודד אלירן גפסו, הבן של.

קמפיין הבחירות של פלוט שידר ממלכתיות, כיאה למי שניהל את הכנסת ביד רמה וניסה לשדר שיהיה עתיד חדש ודרך חדשה לעיר, לעומתו, הקמפיין של טויטו היה מיליטנטי יותר, בנוסח "נלחמים על הבית".

נתנאל טויטו (צילום עצמי)
נתנאל טויטו (צילום עצמי)
מבחינת השקעה רונן פלוט מנצח בגדול, הוא פיזר 17 מטות ברחבי העיר, גם הסקרים שהציג מחמיאים לו בגדול, אבל במחנה טויטו מזכירים שסקרים לא מנצחים בחירות, בטח לא בנצרת עילית, עיר לא צפויה לכל הדעות.

לראש העיר הנבחר לא יהיה יותר מדי זמן לחגוג, תהיה לו הרבה עבודה על הראש, עיר שנמצאת כבר שנים במשבר עמוק שמאיים על צביונה ועל קיומה. הראש הנבחר יצטרך לארגן קואליציה, רחבה ככל האפשר, במטרה שתאפשר לו להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות