fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת: בנס יריות השמחה לא גרמו לפגיעות בנפש

במוקד 100 התקבלה הודעה על קולות ירי בעיר נצרת, שוטרי משטרת ישראל הוקפצו למקום וערכו סריקות, שבמהלכן נמצאו 3 קליעים בחצר אחד הבתים שבדרך נס לא גרמו לפגיעות בנפש. השוטרים המשיכו בסריקות ועצרו חשוד בן 28, תושב העיר, שככל הנראה ירה באוויר במהלך חתונה שהייתה בסמ
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי

במוקד 100 התקבלה הודעה על קולות ירי בעיר נצרת, שוטרי משטרת ישראל הוקפצו למקום וערכו סריקות, שבמהלכן נמצאו 3 קליעים בחצר אחד הבתים שבדרך נס לא גרמו לפגיעות בנפש. השוטרים המשיכו בסריקות ועצרו חשוד בן 28, תושב העיר, שככל הנראה ירה באוויר במהלך חתונה שהייתה בסמוך. כמו כן זומן בעל האירוע לחקירה.

בנצרת עילית השכנה סובלים כבר שנים מהתופעה. לא פעם תושבים תמימים נפגעו מהירי התועה בחתונות של השכנים בנצרת ובכפרי הסביבה. כבר שנים שהם מוחים על התופעה, אך המשטרה כמעט ואינה עושה דבר בנידון.

ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)
ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)

במשטרה אומרים כי הם  רואים בחומרה את התופעה של ירי שמחה בחתונות ומבצעת פעילות הסברה ומניעה בחברה הערבית למיגור התופעה בשיתוף המנהיגים המקומיים. פעילות זו צמצמה באופן משמעותי את התופעה שגרמה בעבר למקרי פציעה ואף מוות.

במקרה בו מתרחש ירי, מלבד הטיפול ביורה והעמדתו לדין, נחקרים ואף נעצרים האחראים לקיום האירוע ומוגשים כתבי אישום כנגדם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות