fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נפרדתי משני מיליון שקל בידידות ובחיוך"

ראש מנהל אזור התעשייה ציפורית, סרגיי זלוטניק, קיבל בטעות צ'ק על סך שני מיליון שקל במעטפה ודאג להחזיר אותו לבעליו. "הייתה הרגשה נעימה להסתובב עם הצ'ק בכיס", הוא מסכם
סרגי זלוטניק מחזיר את הצק שקיבל בטעות (צילום עצמי)
סרגי זלוטניק מחזיר את הצק שקיבל בטעות (צילום עצמי)

מה הייתם עושים עם 2 מיליון שקל, שהגיעו אליכם בטעות? לראש מנהלת ציפורית סרגיי זלוטניק לא היה ספק. הוא החזיר את הכסף לבעליו – מפעל פיניציה.

בערימת דברי הדואר שהונחה בתחילת השבוע על שולחנו של זלוטניק, עמד מכתב רשום ממוען אליו תחת הכותרת עיריית נצרת עילית. זלוטניק פתח את המכתב והופתע לגלות בו צ'ק על סך שני מיליון שקל ושמונים אלף שקלים.

סרגי זלוטניק מחזיר את הצק שקיבל בטעות (צילום עצמי)
סרגי זלוטניק מחזיר את הצק שקיבל בטעות (צילום עצמי)

זלוטניק הבין מיד כי הצ'ק הגיע אליו בטעות, למרות שלרגע עלתה בו תקווה שאולי העירייה קיבלה אוצר במפתיע שבהחלט יכול לסייע לה באיזון הקופה. "לא הייתה בכלל שאלה, התקשרתי למנכ"ל של פיניציה וסיפרתי לו שהצ'ק נמצא אצלי והוא יכול להירגע, הכל בסדר", משחזר זלוטניק ומוסיף בחיוך, "אבל זו הייתה הרגשה נעימה להסתובב כל היום עם שני מיליון שקל בכיס. סיפרתי על כך לראש העיר, רונן פלוט, והוא ביקש שהאבדה תוחזר במיידי כדי שחלילה הצ'ק לא ילך לאיבוד ויתגלגל לידיים זרות".

ואכן, ביום שלישי התייצב זלוטניק במפעל פיניציה כשהצ'ק בידו "נפרדתי משני מיליון שקל בידידות ובחיוך", מסכם זלוטניק

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות