fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניקולס פלצ'וק על סף פרישה מכדורגל

אם לא יקרה משהו לא צפוי והוא יקבל הצעה יוצאת דופן, יודיע השחקן הוותיק על פרישה אחרי 8 עונות בישראל, רובן בליגת העל * מנכ"ל נצרת עילית לפלצוק: "אם אתה פורש בוא למחלקה נוער שלנו ותאמן את קבוצת הנוער"
ניקולס פלצוק (צילום חגאג רחאל)
ניקולס פלצוק (צילום חגאג רחאל)

הכדורגלן הוותיק ניקולס פלצ'וק, שעשה עלייה לליגה הלאומית במדי הפועל איכסאל, עשוי לפרוש מכדורגל בגיל 32. אם לא יקרה משהו לא צפוי והוא יקבל הצעה יוצאת דופן, יודיע השחקן הוותיק על פרישה מכדורגל.

פלצוק (צילום חגאג רחאל)
פלצוק (צילום חגאג רחאל)

בסביבתו של פלצ'וק אומרים כי הוא מרגיש שמבחינת היכולת הוא מסוגל להמשיך לשחק עוד מספר שנים, אבל מבחינה גופנית הוא מתקשה ונאלץ להתמודד עם פציעות רבות. את העונה הנוכחית הוא מסיים עם שער ליגה אחד בודד במדי איכסאל נגד מכבי דליית אל כרמל החלשה, ועוד שער במדי הפועל נצרת עילית במשחק הגביע נגד הפועל עפולה.

מי שמנסה "לשים יד כבר מעכשיו על פלצ'וק, הוא מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, שפלצ'וק שיחק אצלו במשך עונה וחצי. "אם אתה פורש בוא למחלקה נוער שלנו ותאמן את קבוצת הנוער", אמר לו ברעם, שהוסיף: "לפני היותו של ניקו שחקן כדורגל הוא בראש ובראשונה אדם, אנשים כמוהו הם מצרך נדיר ואני רוצה אותו במחלקת הנוער שלנו. ניקו הוא מודל לחיקוי ויש לו המון ניסיון שיוכל להעביר לשחקנים הצעירים שלנו".

פלצ'וק, יהודי מארגנטינה, הגיע לארץ לשחק כדורגל, הכיר כאן ישראלית והשניים נישאו ומתגוררים בעפולה. פלצ'וק הגיע לישראל בשנת 2011 ושיחק 8 עונות בארץ. הוא הגיע להפועל עכו בליגת העל בשורותיה שיחק שנתיים, עבר להפועל באר שבע שם גם שיחק שנתיים ולמ. ס. אשדוד. אחר כך ירד לליגה הלאומית להפועל רמת גן ונצרת עילית (שנה וחצי) ובינואר האחרון הגיע כאמור לאיכסאל.

עונת השיא שלו בישראל הייתה עונת 2011/12 במדי הפועל עכו בליגת העל, בה כבש 10 שערי ליגה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות