fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניקולאי פושקוב אלוף הארץ בקונג-פו שנה שישית ברציפות

ביום שלישי הקרוב ייצא הלוחם ממגדל העמק, לאליפות העולם ברוסיה. המטרה: מדליית זהב
על דוכן המנצחים. פושקוב (צילום עצמי)
על דוכן המנצחים. פושקוב (צילום עצמי)

ניקולאי פושקוב ממגדל העמק, לוחם קונג פו, זכה בגביע ישראל, בתחרות שהתקיימה בראשל"צ.

בתחרות, בה השתתפו כ-150 לוחמים בגילאים, מינים ומשקלים שונים, זכה פושקוב בשתי מדליות זהב, על טכניקה בלי נשק וטכניקה עם נשק ארוך (מוט) ושמר על מעמדו באחד הלוחמים הטובים ביותר בתחום ה-wing-chun (טכניקה).

במקביל מחזיק פושקוב בהישגים נוספים בשנים האחרונות וביניהם אליפויות ישראל, במקום שלישי בתחרות בינלאומית שם הצליח לקטוף את הישג השיא של חייו- מקום שלישי בעולם במסלול של 'מגע'. כמו כן הוא מחזיק בתואר מקום שלישי באירופה בו זכה באליפות אירופה האחרונה שהתקיימה בבולגריה.

על דוכן המנצחים. פושקוב (צילום עצמי)
על דוכן המנצחים. פושקוב (צילום עצמי)

ביום שלישי הקרוב ייצא פושקוב לאליפות העולם ברוסיה בסגנון החזק שלו כאשר המטרה היא להתקדם שני מקומות מהתחרות הקודמת- ולהשיג את מדליית זהב. מנכ"ל התאחדות אושו בישראל והשופט הראשי של הענף בישראל, צבי זבירין, סיפר כי פושקוב הציג תחרות איכותית מה שאפשר לו לקטוף את המדליות בקטגוריות שלו.

ראש העיר אלי ברדה שנפגש עם פושקוב במהלך ההכנות לאליפות ישראל בירך את הספורטאי ואיחל לו הצלחה בתחרות הקרובה: "מגיעות ברכות לפושקוב על ההישג הנפלא. כאחד הספורטאים המובילים במגדל העמק הוא מביא כבוד רב לעיר ואנו מאחלים לו הצלחה בתחרות הקרובה ברוסיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות