fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחתם הסכם עבודה במפעל פניציה

במסגרת ההסדר יסיימו את עבודתם כ-50 עובדים, במקום 150 שבקשה ההנהלה לפטר. יו"ר ועד העובדים חיים קטרי: "ניהלנו כאן מאבק על הבית, השליכו אותנו למים קפואים"
הסכם עבודה פניציה
הסכם עבודה פניציה (צילום עצמי)

מפעל פניציה חתם על הסכם עבודה בין העובדים למשקיע החדש, קרן פורטיסימו, מהלך שסולל את הדרך לרכישת המפעל על ידי הקרן. במסגרת ההסדר יסיימו את עבודתם כ-50 עובדים, במקום 150 שבקשה ההנהלה לפטר. 
מנכ"ל המפעל, ערן חיימוביץ: "יש תוכנית התייעלות שמגלמת בחובה גם פיטורים של עובדים. החברה חייבת להיות הכי יעילה, תחרותית ואיכותית".

הסכם עבודה פניציה
מהלך שיציל את המפעל. חתימת הסכם עבודה בפניציה (צילום עצמי)

יו"ר ועד העובדים בפניציה, חיים קטרי, אמר כי מדובר ביום חג לעובדי פניציה: "ניהלנו כאן מאבק על הבית, השליכו אותנו למים קפואים ולא ידענו איך לעכל את המהלך הזה. הוא בא לנו בהפתעה. אך תודות להסתדרות שעשו הכל ליוו והדריכו אותנו, הן בארגון ההפגנות והן באמצעות החשיפה התקשורתית והקשר עם משרדי הממשלה השונים הצלחנו לשרוד והרוכש מקבל מפעל לתפארת, עם עובדים נאמנים שאכפת להם מפניציה".

יו"ר ההסתדרות במרחב עמקים צפוני, ליאון פרץ, אמר כי במסגרת ההסכם אמנם יפוטרו כ-50 עובדים אך צריך לזכור כי מלכתחילה מדובר היה בפיטורי כשליש מעובדי המפעל, כ-150 אנשים. ההסתדרות במרחב ניהלה מאבק ארוך, ומתיש עד לרגעים האחרונים וזאת על אף שכל הנוגעים בדבר לא האמינו שקיים סיכוי להציל את המפעל. רק תודות לאמונה בעובדים ובמפעל, ולניסיון שצברנו במאבקים קודמים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות