fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנכה תחנת המשטרה החדשה בנצרת עילית

במעמד השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, מפקד מחוז צפון ניצב אלון אסור, מפקד התחנה סנ"צ יוסי כתב, ראש העיר רונן פלוט, נציגי התושבים, קציני ושוטרי התחנה ואורחים נוספים.
חוגגים בפתיחה (צילום דוברות המשטרה)
חוגגים בפתיחה (צילום דוברות המשטרה)

היום (שלישי) נערך טקס חניכת תחנת המשטרה החדשה בעיר נצרת עלית במעמד השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, מפקד מחוז צפון ניצב אלון אסור, מפקד התחנה סנ"צ יוסי כתב, ראש העיר רונן פלוט, נציגי התושבים, קציני ושוטרי התחנה ואורחים נוספים.

תחנת משטרת נצרת עלית מעניקה מגוון שירותי משטרה ל- 53,000 תושבי העיר נצרת עלית והכפר עין מאהל.

חוגגים בפתיחה (צילום דוברות המשטרה)
חוגגים בפתיחה (צילום דוברות המשטרה)

העתקתה של תחנת נצרת עלית למשכנה החדש משמעותו הפניית משאבים ואמצעים נוספים, אשר נועדו לשרת את התושבים באופן מיטבי ולהגביר את ביטחונם האישי הן של אלו המתגוררים בשטחה, והן של האזרחים העובדים בעיר או מבקרים בה.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך אמר: "פניה של משטרת ישראל לאזרח וצרכיו בכל תא שטח נתון, כמי שמקדשת את השונות ומאפשרת משטרה רבת פנים. לכן עבורנו, כל תחנת משטרה חדשה היא יום חג, הן לשוטרים והן לאזרחים. כך גם במקרה של תחנת המשטרה החדשה בעיר נצרת עילית, תחנה המעניקה שירות ל- 53,000 אזרחים. פני המשטרה לעולם כפני החברה אותה היא משרתת, ומשימותיה דורשת שותפויות וחיבור לקהילה. בשטח ניכר החיבור בין תחנת משטרת נצרת עלית לבין הקהילה בדרכים שונות ומגוונות. בפרויקט מיל"ה בעין מאהל ובנצרת עילית, ע"י שותפות מלאה עם הקהילה והרשויות, לצורך קידום בני הנוער והפיכתם לאזרחים מועילים למען הקהילה. בפרויקט "אני והשוטר שלי"- פרויקט המופעל בשישה גני ילדים ברחבי העיר, במסגרתו מעבירים שוטרים לילדי הגן תכנים בנושא זהירות בדרכים, הכרת השוטר, התנהגות מול זרים ועוד. בפעילות קהילתית בקרב קשישים- במסגרתה מעביר המש"ק הרצאות והדרכות לאוכלוסיית הקשישים, מסייע בלימוד עברית, מקיים פעילות משותפת, מסייע בהעברת תרומות ועוד".

עוד הוסיף המפכ"ל: "חשוב להזכיר גם את שתוף הפעולה החשוב של העיריה והמועצות עם המשטרה, שתוף פעולה אשר מנגיש את המשטרה לציבור. אין לי ספק, כי פתיחת תחנת משטרה חדשה בנצרת עלית, המתאימה במתקניה לשירות מיטבי ואיכותי לגודל האוכלוסייה לה היא נותנת שירות, תוביל לחיזוק אמון התושבים במשטרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות