fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נג'ואן גרייב מונה למאמן מכבי אחי נצרת

גרייב, שבשנים האחרונות גידל שחקנים רבים בקבוצת הנוער של המועדון ואף נבחר למאמן העונה לנוער 2018/19 של עיתון ידיעות הגליל, הוא בעל תעודת פרו, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, שזכה באליפות המדינה במדי הפועל חיפה.
נגואן גרייב (צילום עצמי)
נגואן גרייב (צילום עצמי)

לאחר שהוחלט כי המאמן שלומי דורה לא ימשיך במכבי אחי נצרת, ולאחר שניהלו משא ומתן עם תומר קשטן, טל בנין, ניסן יחזקאל ואחרים, החליטו במכבי אחי נצרת למנות לתפקיד היום (שלישי) את מאמן קבוצת הנוער המוערך, שחקן העבר נג'ואן גרייב, שבשיאו שיחק בפרמייר ליג באנגליה במדי אסטון וילה.

נגואן גרייב (צילום עצמי)
נגואן גרייב (צילום עצמי)

גרייב, שבשנים האחרונות גידל שחקנים רבים בקבוצת הנוער של המועדון ואף נבחר למאמן העונה לנוער 2018/19 של עיתון ידיעות הגליל,  הוא בעל תעודת פרו, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, שזכה באליפות המדינה במדי הפועל חיפה.

יש לציין כי בשנים האחרונות, כשהקבוצה הבוגרת נקלעה לבעיות, הוזעק גריב לאמן את הקבוצה, אולם תמיד שב לקבוצת הנוער. "הוא האיש הנכון במקום הנכון", אומרים באחי נצרת. הנהלת הקבוצה  בירכה  את החתמתו של גרייב ואחל לו הצלחה בדרכו החדשה.

הנהלת אחי נצרת במעמד החתימה עם גרייב (צילום עצמי)
הנהלת אחי נצרת במעמד החתימה עם גרייב (צילום עצמי)

"שמח לחתום כמאמן, אחי נצרת זה הבית שלי, מועדון שיקר ללבי, מקווה ומאמין שנעשה הצלחות", סיכם נג'ואן גרייב.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות