fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחר מפעיל חיצוני לקאנטרי קלאב בנצרת עילית

נבחרה: חברת "חופש,נופש וספורט בע"מ" חברה מובילה בהפעלת מתקני נופש גדולים, המנהלת שישה ברחבי הארץ
הקאנטרי קלאב בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)
הקאנטרי קלאב בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

השלב הראשון והמשמעותי בהליך המכרז להעברת הקאנטרי של נצרת עילית לידי מפעיל חיצוני הסתיים השבוע. מתוך מספר חברות גדולות שהתמודדו במכרז, נבחרה חברת "חופש , נופש וספורט", לאחר שעמדה בכל הקריטריונים וקווי העקרונות שהציבה העירייה, בראשם המשכיות העמדת הקאנטרי לתושבי נצרת עילית בלבד. בהפעלת החברה שישה קאנטרי קלאבים ברחבי הארץ: חדרה, פרדסיה, תל אביב, קצרין, הוד השרון ויוקנעם.
הליך המכרז בוצע בהובלת מנכלי"ת החברה פאולה לאם חיים ובליווי היועץ משפטי ורואה החשבון של החברה. ראש העיר שמעון גפסו וממלא מקומו נתנאל טויטו, שהובילו את המהלך כולו בשיתוף עם סגני ראש העיר , אלכס גופמן וד"ר שוכרי עואדה וחברי המועצה, הביעו שביעות רצון מהליך המכרז. "המספר הגבוה של החברות שהתמודדו במכרז מוכיח את הנחת היסוד שהובילה אותנו להחלטה ולפיה הקאנטרי בהחלט יכול לצאת לדרך חדשה ולספק שירות מקצועי ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר לתושבי העיר", אמר גפסו.
מ"מ ראש העיר טויטו, שליווה את התהליך מקרוב ציין כי הניסיון במקומות אחרים מוכיח כי המעבר לידי מפעיל חיצוני מקצועי משפר באופן משמעותי את השירות למנויים והופך את הקאנטרי למתקן אטרקטיבי שמספק מגוון שירותי ספורט, נופש וספא לרווחת התושבים.

לרווחת המנויים. הקאנטרי קלאב (צילום יצחק סולומון)
לרווחת המנויים. הקאנטרי קלאב (צילום יצחק סולומון)

בעירייה מדגישים כי מאחורי ההחלטה עומד גם הרצון לשים סוף לתקלות החוזרות ונשנות במתקני הקאנטרי ותלונות המנויים. "מגיע למנויים תושבי העיר לקבל את השירות הטוב ביותר ברמה הגבוהה ביותר", נמסר מהעירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות