fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתיחות בין הפועל עפולה לנצרת עילית על רקע פנייה לגיא דיין

בהפועל עפולה כועסים על נצרת עילית, בעקבות פנייה לקשר גיא דיין * עפולה: "יש הסכם ג'נטלמני בין הצדדים" * נצרת עילית: "וכשהם פנו למאיר כהן, רועי עטר, אביב סולומון וירדן כהן זה היה בסדר?"
גיא דיין (צילום חגאג רחאל)
גיא דיין (צילום חגאג רחאל)

מתיחות בין הפועל עפולה להפועל נצרת עילית צצה בימים האחרונים על רקע פנייה שנעשתה או שלא נעשתה מצד אנשי נצרת עילית לקשר עפולה, גיא דיין (31), שכבש בעונה שעברה 8 שערי ליגה ונחשב לאחד הקשרים הבכירים בליגה הלאומית.

גיא דיין (צילום חגאג רחאל)
גיא דיין (צילום חגאג רחאל)

בסוף השבוע נפגשו נציגים משני הצדדים בחתונתו של דור מליחי, נרשם מפגש טעון בין הנהלת הפועל עפולה למאמן ירון הוכנבוים.

בעפולה כועסים וטוענים כי נצרת עילית הייתה צריכה לתת להם יותר כבוד, לאחר שדאגו שתישאר בליגה הלאומית. "יש הסכם ג'נטלמני לא כתוב בין שתי הקבוצות לפיו לא פונים לשחקן של הקבוצה השנייה", אומר גורם בעפולה.

בנצרת עילית לא אהבו לשמוע את ההתקפה של עפולה. "וכשהם פנו לפני שנתיים למאיר כהן שהיה תחת חוזה זה היה בסדר? וכשהם פנו לפני שבוע לרועי עטר ולאביב סולומון זה היה בסדר? ולא שכחנו את הפנייה בעונה שעברה לירדן כהן, שהביא לכך שלא ייצא למחנה האימונים וחירבשה לו את כל העונה", אמרו בתגובה.

יש לציין כי יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין ומנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם, נמצאים ביחסי ידידות טובים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות