fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"משפחה והורות מקדמים את הקריירה"

רגע לפני המימונה, קיבצנו שבע נשים משפיעות באזורנו, לשיחה על קריירה, הורות, משפחה ובעיקר להבין איך הן מצליחות, בעולם שמנוהל על ידי גברים
עופרה פינקלשטיין
עופרה פינקלשטיין

עופרה בוסקילה פינקלשטיין, מנהלת מערך דיור חוץ בייתי פוסט אשפוזי לאנשים עם הפרעות התנהגות. התמודדה על תפקיד ראשות העיר מגדל העמק וממוקמת במקום ה-20 ברשימת יש עתיד לכנסת.

עופרה פינקלשטיין
עופרה פינקלשטיין

-מה הדבר שהכי מעצים אותך כאישה?

"עצם היותי אישה, אימא, אשת קריירה, אשת תקשורת ובעמדת השפעה על חיי היום יום זו כבר העצמה, אך יותר מכל היכולת שלי לשמש כזו שמעצימה נשים אחרות ואנשים בכלל זו העצמה בעיניי".

-איך את מסתדרת בעולם של גברים?

"מעולם לא נרתעתי להיכנס אל תוך עולמם של הגברים. תמיד ראיתי עצמי כמובילה וחזקה לא פחות מהם. לא אחת התמודדתי על תפקידי מפתח בכירים במהלך הקריירה שלי ואף נכנסתי לזירה הפוליטית-מוניציפאלית הנחשבת לזירה גברית כאשר התמודדתי על ראשות העיר. בתפקידי הנוכחי אני מנהלת גברים רבים אנשי טיפול במקצועם ולשמחתי הם לא מתלוננים על עצם היותי אישה".

-איך משלבים בין הורות לבין עבודה?

"לא אחת כאימהות אנו נאלצות לשלם מחיר כבד על עצם היותנו נשים מובילות ובעלות השפעה.  כמי שנושאת כיום ובעבר בתפקידי ניהול בכירים אני מוכנה לכך. אין ספק שזמן המשפחה מתקצר לצערי והעשייה באה על חשבון דברים אחרי, אך מעולם לא חשבתי על אפשרות אחרת".

– מסר שאת רוצות להעביר לנשים?

"המסר שלי  הוא, תחלמי, תעזי, תפרצי דרך ואת תקרת הבטון, תממשי ואל תפחדי מהמילה 'לא'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות