fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחק ראשון לנבחרת הכדורשת של נשות מגדל העמק

נבחרת הכדורשת החדשה של נשות מגדל העמק "מאמאעמק" שהוקמה לפני מספר חודשים קיימה משחק ידידות ראשון מול נבחרת הכדורשת של עפולה.
שחקניות מגדל העמק (צילום עצמי)
שחקניות מגדל העמק (צילום עצמי)

היסטוריה קטנה: נבחרת הכדורשת החדשה של מגדל העמק קיימה משחק ידידות ראשון מול נבחרת הכדורשת של עפולה. כזכור, לפני מספר חודשים חברו הפעילה החברתית אלגריה בן קסוס, מינהל נשים עירוני בראשות יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ליאורה אדרי ומנהלת אגף הספורט של המתנ"ס העירוני מיטל מלול-לוי כדי להקים קבוצת כדורשת ראשונה במגדל העמק.

שחקניות מגדל העמק (צילום עצמי)
שחקניות מגדל העמק (צילום עצמי)

"זהו חלום שהתגשם" אמרה השבוע היוזמת אלגריה בן קסוס. "בהחלטה משותפת עם מינהל נשים והמתנס העירוני החלטנו להקים את נבחרת הכדורשת הראשונה של מגדל העמק. למרות הקשיים בחיפוש אחר מאמן, אולם מתאים ונשים שיצטרפו, הצלחנו לעמוד במשימה ולצאת לדרך".
בחודשים האחרונים הצטרפו נשות העיר לנבחרת החדשה שהחלה להתאמן באופן קבוע באולם הספורט של בית הספר האר"י תחת שרביטה של המאמנת מירב טבהקוף ולפני כשבוע קיימו את משחק הידידות הראשון מול נבחרת הכדורשת של נשות עפולה.
למשחק ההיסטורי הגיע ראש העיר אלי ברדה שאיחל הצלחה לנבחרת החדשה וכן קהל מקומי שעודד את הקבוצה המקומית החדשה. בסיום ניצחה הקבוצה המנוסה יותר מעפולה אך מבחינת נשות מגדל העמק זהו צעד ראשון בדרך להפיכת הנבחרת למקצוענית ולהצטרפות עתידית לליגת הכדורשת המקצוענית "מאמאנט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות