fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מקדיש הזכייה בגביע לאבא שלי"

בן תורג'מן הוא מחזיק גביע הטוטו ומקדיש הגביע לאבא מוריס ז"ל, שהלך לעולמו לפני שהפך לשחקן ליגת העל. "כל השנים הוא השקיע בי וטיפח אותי להיות מי שאני היום, אז אני מקדיש לו את הגביע הזה", הוא אומר
תורג'מן והגביע (צילום עצמי)
תורג'מן והגביע (צילום עצמי)

"כל הישג שלי אני מקדיש לאבא, כי כל השנים הוא השקיע בי וטיפח אותי להיות מי שאני היום, אז אני מקדיש לו את הגביע הזה", אומר בן תורג'מן, מגנה השמאלי של הפועל באר שבע, שזכתה אתמול (רביעי) בתואר מחזיקת גביע הטוטו.

תורג'מן והגביע (צילום עצמי)
תורג'מן והגביע (צילום עצמי)

תורג'מן גדל בהפועל נצרת עילית ומחצית מכרטיס השחקן שלו שייכת עד היום להפועל נצרת עילית. אביו, מוריס תורג'מן ז"ל, לא הספיק לראות את בנו הופך לשחקן ליגת העל ונפטר לפני שעבר להפועל באר שבע. "אני יודע כמה הוא היה שמח שאני מצליח וכמה זה חשוב לו, אתמול הרגשתי שהרוח שלו איתי במשחק. הבקעתי שער עצמי ולא הורדתי את הראש, קיבלתי כוחות חדשים, עבדתי יותר קשה על המגרש ואז הגיע הבישול הענקי לברדה ואני שמח על כך".
על ההרגשה בתום משחק אתמול בו הביסה באר שבע 1-4 את הפועל קריית שמונה הוא אומר: "זה תואר שלישי שאני לוקח בבאר שבע תמיד זה כיף לשחק בקבוצה ששואפת כל הזמן להישגים ותארים. אני באופוריה, אני שמח מאוד".
על העתיד אומר תורג'מן: "אני כרגע לא יודע, יש לי חוזה בבאר שבע עד 2020, כדורגל הוא דינמי אי אפשר לדעת מה יהיה. באר שבע זה המשפחה שלי ואני רוצה להמשיך ולהצליח בקבוצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות