fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטיין הנשיא גוטקין מנצרת עילית: "הייתה חוויה אדירה"

בין 120 החיילים שניצבו אתמול בבית הנשיא בירושלים וקיבלו תעודת הצטיינות מיוחדת מנשיא המדינה, ראובן ריבלין, היה גם סמ"ר דניאל גוטקין המתגורר בנצרת עילית
דניאל גוטקין
דניאל גוטקין צילום" דו"צ

בין 120 החיילים שניצבו אתמול בבית הנשיא בירושלים וקיבלו תעודת הצטיינות מיוחדת מנשיא המדינה, ראובן ריבלין, היה גם סמ"ר דניאל גוטקין המתגורר בנצרת עילית, שאמר כי "זו הייתה חוויה אדירה".

דניאל גוטקין
דניאל גוטקין צילום" דו"צ

דניאל גוטקין משרת כחובש בחטיבה 474. דניאל התגייס לתפקיד לוחם בחטיבת כפיר ואז יצא לקורס חובשים והגיע לחטיבה 474. משפחתו של דניאל היא משפחת עולים מרוסיה. דניאל מספר על אירוע משמעותי מתפקידו, ובו הוא העניק סיוע רפואי לאזרח שביקר באיזור החרמון ונפגש אנושות כתוצאה מדריסה. הוא מוסיף כי זו הייתה חוויה מעצבת עבורו.

את הצטיינותו קיבל דניאל בשל "היותו חייל בוגר, נמרץ נבון אחראי ונבון השואף להתקדם ולהצליח. דניאל הוא חייל בעל תבונה רבה המסוגל לקבל החלטות בשעת לחץ. ניתן לסמוך עליו בכל עת ובכל משימה. בכך מהווה דניאל דוגמא ומופת לחיילי היחידה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות