fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעכשיו אימרו: דרך אריאל שרון

"אם שרון לא היה מקצר הליכים ביורוקרטיים שכונת הר יונה לא הייתה",מסביר ראש העיר את ההחלטה לכבד את זכרו של ראש הממשלה לשעבר
מסירים את הלוט (צילום ישראל פאץ)
מסירים את הלוט (צילום ישראל פאץ)

דרך השרון בנצרת עילית, החליפה השבוע את דרך העמק וזאת על פי החלטת מועצת העיר מלפני כחודשיים, להנציח שני אישים שפעלו באופן מיוחד למען נצרת עילית: אריאל שרון ושמעון פרס. הנצחת שרון בוצעה באמצעות קריאת דרך מרכזית על שמו.

מסירים את הלוט (צילום ישראל פאץ)
מסירים את הלוט (צילום ישראל פאץ)

ראש העיר פלוט הסביר כי שרון בתקופת היותו שר הבינוי והשיכון היה זה שדחף להקמת שכונת הר יונה בזמן פציעות. שרון היה צריך לאכלס את גל העלייה הגדול שהגיע מרוסיה באופן מיידי, הוא לא חיכה להליכים הביורוקרטיים אלא פשוט ביצע וכמו בולוזר אמיתי הקים שכונה בתוך חצי שנה כנגד כל הסיכויים.

פלוט הוסיף כי ספק אם שרון יכול היה היום לחזור על המבצע. "היום כל פעולה כרוכה בהליך וכל הליך כרוך בזמן ובדיקות והמתנה ממושכת וליווי של עורכי דין ואם לוקחים בחשבון שלכל אחד יש גם מה להעיר הרי שהרבה ישיבות בטוח היו אבל שכונה לא. שרון היה איש ביצוע, הוא לא אהב ישיבות ארוכות ודיבורים באוויר, בזכות הנחישות שלו הוקמה הר יונה ועל כך נצרת עילית חייבת לו תודה גדולה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות