fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעבירים כתובת לנצרת עילית

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, קיבל השבוע את פניהן של משפחות צעירות חדשות שהגיעו לעיר בשבועות האחרונים ומעוררים התלהבות והמון אופטימיות בעיר
התושבים החדשים מתקבלים אצל ראש העיר רונן פלוט (צילום ישראל פרץ)
התושבים החדשים מתקבלים אצל ראש העיר רונן פלוט (צילום ישראל פרץ)

משפחות צעירות עם ילדים נוהגות להעתיק את מקום מגוריהן בעונת הקיץ, סמוך לפתיחת שנה"ל. בנצרת עילית מסתמנת בחודשים האחרונים תופעה הפוכה מן המקובל אשר מצביעה על גל משפחות שמגיע לעיר באמצע שנת הלימודים. "התלבטנו בנוגע לעיתוי, אבל הילדים כל כך התלהבו וראינו שהם כבר משתלבים אז החלטנו להקדים", סיפרו בני הזוג אירנה ואיבגני אסטומין- שוסטר, הורים לארבעה ילדים, שני זוגות תאומים בגילאי 10.5 ו- 4.5.

התושבים החדשים מתקבלים אצל ראש העיר (צילום ישראל פרץ)
התושבים החדשים מתקבלים אצל ראש העיר (צילום ישראל פרץ)

ביום שני השבוע, בעת שהגיעו לעירייה כדי לרשום את ילדיהם לבתי ספר וגני ילדים, נפגשו את עם ראש העיר רונן פלוט. "שוחחנו עם ראש העיר והתברר שאנחנו מאותה עיר במולדובה, מאוד התרגשנו מקבלת הפנים האישית והחמה, זה לא קורה בשום מקום", סיפרו בהתלהבות.

ביום שישי האחרון קיים ראש העיר פלוט מפגש חגיגי בלשכתו עם חלק מן המשפחות החדשות, שנקלטו בחודשיים האחרונים. במהלך המפגש התושבים הציגו את עצמם וסיפרו על הגורמים שהניעו אותם לבצע את המעבר. "גרנו במושב הזורעים שבגליל התחתון והחלטנו לעבור לנצרת עילית, כדי להיות חלק ממשהו טוב שקורה פה", סיפרו ליאור ואמיתי לוינגר.

ולרי אלטרמן סיפרה כי החליטה לעזוב את תל אביב, לאחר שהבינה כי הוצאות הגן עבור ילדיה פי שניים מנצרת עילית.  "השיקולים שלי כלכליים ואני לא מנסה לעטוף אותם באידיאולוגיה, אבל האווירה החדשה וכל מה שקורה כאן בהחלט נתנו לי דחיפה לחזור הביתה". ולרי, גרפיקאית במקצועה, היא בוגרת שנקר. "אני מאוד מרוצה מן ההחלטה,   גרתי בתל אביב, אבל לא באמת הייתי תל אביבית, הלב שלי תמיד היה כאן עם ההורים".

במפגש השתתפה משפחה נוספת שחזרה לעיר לאחר תקופת מגורים קצרה בעפולה. "אני עדיין עובדת בעפולה אבל הבית שלי הוא בנצרת עילית" סיפרה האישה.

פלוט ברך את התושבים החדשים. "נצרת עילית מקבלת אתכם בחיבוק גדול, מחמם את הלב לראות אתכם מצטרפים למשפחה שלנו, ברוכים הבאים", אמר.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות