fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: איש העסקים ענאן שמשום יתמוך בהפועל בית שאן

שמשום נפגש היום עם ראש העיר רפי בן שטרית. מסתמן כי שמשום, המסייע רבות לספורט המקומי, התומך מזה שנים בהפועל נצרת עילית, במכבי אחי נצרת ובקבוצות נוספות, יתמוך גם בהפועל בית שאן. שני הצדדים הגדירו את הפגישה כחיובית מאוד והציפייה היא כי כבר בימים הקרובים מהמהלך ירקום עור וגידים.
בן שטרית וענאן שמשום (צילום יצחק סולומון)
בן שטרית וענאן שמשום (צילום יצחק סולומון)

האם נמצא פתרון לבעיות הכלכליות של קבוצת הכדורגל הפועל בית שאן? ראש עיריית בית שאן, רפי בן שטרית, נפגש היום (שישי) עם איש העסקים ענאן שמשום, היבואן של משקה האנרגיה BLU, בנושא סיוע להפועל בית שאן, בעקבות שביתתה השחקנים השבוע, לאחר שמשכורתם הראשונה לעונה זו טרם שולמה.

בן שטרית וענאן שמשום (צילום יצחק סולומון)
בן שטרית וענאן שמשום (צילום יצחק סולומון)

בן שטרית פינה בימים האחרונים את הלו"ז לטובת קבוצת הכדורגל המקומית שנקלעה למשבר משכורות. הפגישה התקיימה במשרדו של שמשום בגליל התחתון, בתיווכו של מתי גרמה, שלפני כשלוש שנים שימש במשך תקופה קצרה כמנכ"ל.
מסתמן כי שמשום, המסייע רבות לספורט המקומי, התומך מזה שנים בהפועל נצרת עילית, במכבי אחי נצרת ובקבוצות נוספות, יתמוך גם בהפועל בית שאן. שני הצדדים הגדירו את הפגישה כחיובית מאוד והציפייה היא כי כבר בימים הקרובים מהמהלך ירקום עור וגידים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות