fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל עיריית נצרת עילית פורש

לאחר חצי שנה בתפקיד, ליאור פלג ביקש לסיים את תפקידו ולחזור למגזר העסקי. "אני מלא הערכה לפועלו של ראש העיר פלוט, דרכינו נפרדות ברוח טובה, בידידות ובהבנה מלאה"
ליאור פלג (צילום עצמי)
ליאור פלג (צילום עצמי)

ליאור פלג , תושב קיבוץ מגידו, שימש בתפקיד מנכ"ל העירייה במהלך החצי שנה האחרונה. הוא נבחר על ידי ראש העיר הקודם שמעון גפסו וזכה לאמונו של ראש העיר הנכנס רונן פלוט.

פלוט גילה הערכה למקצועיותו של המנכ"ל והודיע כי בכוונתו לעבוד עמו בשיתוף פעולה מלא.  "זכיתי לאמון מלא מצידו של ראש העיר, נהניתי לעבוד במחציתו וממעט הזמן שהספקנו לעבוד יחד, אני יכול לומר בביטחון מלא כי לנצרת עילית יש מנהיג אמיתי שטובת העיר עומדת בראש מעייניו".

ליאור פלג (צילום עצמי)
ליאור פלג (צילום עצמי)

קודם כניסתו לתפקיד  שימש פלג בתחום היזמות העסקית. "נקראתי לדגל והחלטתי לוותר על הפעילות העסקית לטובת התפקיד בעירייה, כי ראיתי בו חשיבות קריטית  בתקופה שבה נכנסתי לתפקיד כשלא הייתה יציבות בעירייה והיה חסר במנהיגות. היום המצב  שונה לחלוטין,העירייה זוכה, הן ליציבות והן להנהגה חזקה, כך שאני יכול להרשות לעצמי לקבל החלטה לחזור למגזר העסקי".

ליאור הציג את הדברים בישיבה שקיים בתחילת השבוע עם ראש העיר "אני מעריך את עבודתך ולמרות שאני סבור שיכולנו להמשיך ולעבוד יחד, מכבד את בקשתך", השיב ראש העיר פלוט.

בישיבה סוכם כי פלג יקיים חפיפה מלאה עם המנכ"ל שייבחר על פי ההליך הקבוע בחוק, וכי ימשיך לשמש בהתנדבות בראש מכינה קדם צבאית 'תבור' .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות