fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"לית החברה הכלכלית בנצרת עילית מסיימת את עבודתה

פאולה לאם- חיים נכנסה לתפקידה לפני שנה ושלושה חודשים, לאחר שנבחרה במכרז. בתקופת כהונתה הועבר הקאנטרי לידי מפעיל פרטי והוחל בתכנית הבראה והתייעלות
פאולה לאם חיים
פאולה לאם חיים (צילום עצמי)

בישיבת דירקטוריון של החברה הכלכלית בנצרת עילית הערב (שני) הדהימה המנכ"לית המוערכת פאולה לאם חיים והודיעה על החלטתה לפרוש מתפקידה.

"קיבלתי חברה במצב קשה שהצריך התמודדות מורכבת אל מול עובדים, ספקים, בנקים וגורמים נוספים.  אני שמחה שהצלחתי, יחד עם שותפיי, להוביל את החברה בצעדים ראשונים להבראה והתייעלות", אמרה לאם חיים  והוסיפה כי "בעזרת ראש העיר רונן פלוט הצלחנו לאחרונה לשלם את מלוא הפיצויים לעובדים ולהתחיל בתשלום כל חובות החברה לספקים, אני מקווה שתכנית ההתייעלות תושלם והחברה תתאזן ותצא לדרך חדשה".

פאולה לאם חיים
פאולה לאם חיים (צילום עצמי)

לאם חיים עמדה בראש החברה בימים הכי קשים שלה והייתה שותפה בכירה בתהליך ההבראה שהחברה עוברת בימים אלה. ראש העיר רונן פלוט הודה לפאולה על עבודתה המסורה בחברה ואיחל לה בהצלחה בהמשך הדרך. גם יו"ר דירקטוריון החכ"ל אלכס גופמן ביקש להודות לפאולה על תרומתה ולאחל לה בהצלחה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות