fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממלצרית לבעלים

שיר אמסלם השתחררה מהצבא לפני ארבע שנים ובסך הכל חיפשה עובדה כברמנית במסעדה * בחלום הכי פרוע שלה לא חלמה שכעבור 4 שנים תהפוך לבעלים של אותה המסעדה * "אני שמחה במקום בו אני נמצאת", היא אומרת
שיר אמסלם (צילום עצמי)
שיר אמסלם (צילום עצמי)

כאשר שיר אמסלם, בת 25, נשאלת האם חשבה שביום מין הימים היא תהיה הבעלים של המסעדה היא לא ממש היתה מאמינה שדבר כזה יכול לקרות. היא הגיעה למסעדת פיאנו פיאנו ביוקנעם כבחורה צעירה, חיילת משוחררת בת 21 ובסך הכל חיפשה עבודה, שלא מבינה המסעדנות, רק באה לעבוד כברמנית אך בחלוף הזמן שהיא התבגרה יחד עם המסעדה, התקדמה בסולם הדרגות במסעדה והפכה כעבור שנה לאחראית משמרת. המפנה המשמעותי ביותר היה כאשר הילה נחשוני, אותה הבעלים שקיבלה אותה יצאה לחופשת לידה ושיר מונתה למנהלת המסעדה באופן זמני, תפקיד אותה מילאה כשנה שלמה "בהתחלה היה מאוד קשה ומהר, למרות שהכינו אותי מראש רק שאתה טובל את ראשך במים אתה מבין את גודל האחריות. למדתי תוך כדי עשייה מה הכי טוב למסעדה שלנו".

שיר אמסלם (צילום עצמי)
שיר אמסלם (צילום עצמי)

למעשה שיר הפכה מאחת מהצוות המגובש של המסעדה ביום אחד למנהלת הישירה שלהם. שיר מספרת שהצוות היו שם בשבילה, תמכו ותמיד עזרו, אך שהיו גם מצבים שהיא הייתה צריכה גם להעמיד עובדים במקום.  "בגלל שהייתי אחת מהם ידעתי בדיוק על מה צריך לתת דגש ועל מה ניתן להרפות והבנתי כמה אני אוהבת את הצוות הזה, במיוחד את האחראיות משמרת, שבזכותם ההתאקלמות שלי היתה קלה יותר"  מספרת שיר.

לפני כשנה וחצי הילה חזרה מחופשת הלידה, אך לפני שהיא חזרה הבעלים של המסעדה דאגו להגיד לה כל הזמן שהם רוצים שהיא תהיה חלק מהבעלים והדבר באמת קרה. "בישיבה שקיימה עם אסף לב, אחד מבעלי הרשת הוא החמיא לי על העבודה שלי ואמר שהוא יותר מהשמח שאני אכנס כשותפה, הייתי אז בת 24 בשנה האחרונה של הלימודים שלי (עיצוב גרפי במכללת תלתן) והיו לבטים האם "להיכנס" להרפתקה הזאת בזמן שראיתי את חברים שלי מבלים כל היום אך עצם זה שנכנסתי לשותפות במסעדה לא עצרה לי את החיים ותמיד מצאתי את הזמן גם לחיים הפרטיים שלי".

שיר  היא בוגרת החוג לעיצוב גרפי ואתרים במכללת תלתן בחיפה, לפני כחודשיים התחתנה עם בחיר ליבה, בן, בעל עסק עצמאי לבניית אתרים והשניים גרים ביוקנעם.  הייחוד של המסעדה הוא התפריט האיטלקי המגוון והאותנטי המציע מנפלאות ארץ המגף . המטבח הפתוח הנגלה לעיניי האורחים עם כניסתם למסעדה, אשר במרכזו ממוקם תנור פיצות יחיד מסוגו בארץ, משלים את החוויה האיטלקית.

– שיר איך את רואה את עתידך?

"אני שמחה במקום בו אני נמצאת, מקום שהפך לי לבית ועובדים למשפחה. אני מקווה שאני יוכל להמשיך באותו הקצב בו אני נמצאת כיום, שאמשיך להגשים את הדרך שלי ואני מודה לכל השותפים שלי שתמיד יודעים לתת את העצה הטובה כשצריך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות